به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۳۶۹۴۴۰

نیمار به گالتیه: بگذار من و مسی زودتر از ورزشگاه برویم

نیمار به گالتیه: بگذار من و مسی زودتر از ورزشگاه برویم
گروه ورزشی: اصرار کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، برای استراحت ندادن به سه ستاره بزرگ این تیم، مسی، نیمار و امباپه در آخرین بازی پی‌اس‌جی پیش از وقفه جام جهانی عده زیادی از دوستداران فوتبال را نگران مصدومیت این سه ستاره بزرگ در آستانه جام جهانی کرده بود.
گالتیه که پیش از دیدار پی‌اس‌جی مقابل اوسر که دیشب برگزار شد به خبرنگاران گفت به هیچ بازیکنی استراحت نخواهد داد به این وعده خود عمل کرد و تیمش با حضور مثلث تهاجمی شامل مسی و نیمار و امباپه وارد زمین شد و در مقابل اوسر قرار گرفت.
درحالیکه پاریسی‌ها تا دقیقه 75 با نتیجه 3-0 از اوسر پیش افتاده بودند گالتیه دو ستاره از سه ستاره بزرگ تیمش، نیمار و مسی، را در این دقیقه تعویض کرد و این دو روانه نیمکت شدند.


اما تصاویری که امروز در رسانه‌های فرانسوی منتشر شده نشان می‌دهد نیمار چند دقیقه بعد از نشستن روی نیمکت، درحالیکه بازی همچنان ادامه دارد، از جایش بلند شده و از گالتیه می‌خواهد به او و لیونل مسی اجازه بدهد زودتر از بقیه بازیکنان نیمکت پی‌اس‌جی و ورزشگاه پارک دو پرنس را ترک کنند.

رسانه‌ها در فرانسه می‌گویند نیمار به گالتیه گفته بود او و مسی برای پیوستن به تیمهای ملی‌شان، برزیل و آرژانتین، به زمانی بیشتر نیاز دارند. وقتی سرمربی پاری سن ژرمن موافقت خود را با درخواست نیمار اعلام کرد او و لیونل مسی از روی صندلی‌هایشان بلند شده و بعد از خداحافظی با گالتیه وارد تونل ورزشگاه پارک دو پرنس شدند.
برچسب ها: نيمار لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها