به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۶۹۵۸۹

نویر: جنجال در همه رقابت‌های مهم وجود دارد

نویر: جنجال در همه رقابت‌های مهم وجود دارد
گروه ورزشی: اهدای میزبانی جام جهانی 2022 به کشور قطر از همان ابتدا با انتقادهای بسیاری روبرو شد و مخالفین بسیاری داشت.
مسائل مربوط به نقض حقوق بشر از سوی دولت این کشور و مرگ هزاران کارگر مهاجر در جریان ساخت ورزشگاه و دیگر زیرساخت‌های مورد نیاز باعث شد که انتقادها از آنها شدت بگیرد و به معضلی جدی تبدیل شود. موضوعی که در این مدت بارها با اعتراض هواداران آلمانی روبرو شده است. 
نویر در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« همیشه جنجال بسیاری در رویدادهای مهم ورزشی وجود دارد و چنین چیزی پیش از این در آفریقای جنوبی، برزیل، روسیه و حتی در المپیک زمستانی پکن هم به وجود آمده بود.»

این دروازه‌بان آلمانی با انتقاد از رفتارها و اظهارات مقامات قطری گفت:«در حالی که به تاریخ برگزاری این مسابقات نزدیک می‌شویم، صحبت غیرقابل قبولی از سوی سفیران جام جهانی مطرح می‌شود. البته که ما به عنوان فوتبالیست می‌خواهیم روی فوتبال تمرکز کنیم اما نمی‌توانیم به مسائل دیگر بی‌تفاوت باشیم.»
او در پاسخ به این سوال که بازیکنان آلمان چه واکنشی به این مسائل خواهند داشت اضافه کرد:«ما به قطر می‌رویم تا از ارزش‌های تیم ملی آلمان دفاع کنیم. اما اگر رفتار نادرستی با ما انجام شود چه؟ هنوز هیچ چیز نمی‌دانیم و باید ببینیم شرایط در آینده به چه شکل پیش خواهد رفت. ما به عنوان تیم ملی آلمان در این زمینه مسئول هستیم.»
برچسب ها: مانوئل نویر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها