به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۳۶۹۵۹۷

خشم امباپه از پی‌اس‌جی: چرا دستمزدم را نمی‌دهید!

خشم امباپه از پی‌اس‌جی: چرا دستمزدم را نمی‌دهید!
گروه ورزشی: کیلیان امباپه امسال تابستان در حالی که به نظر می‌رسید در یک قدمی انتقال به رئال مادرید قرار دارد به شکلی ناگهانی قراردادش با پاری سن ژرمن را سه سال تمدید کرد تا به گران‌ترین فوتبالیست دنیا تبدیل شود. او در حال حاضر در بین همه فوتبالیست‌ها بیشترین دستمزد را از باشگاه پاریسی می‌گیرد.
بعد از آنکه مارکا در روزهای اخیر گزارشی منتشر کرد که نشان می‌داد امباپه از شرایط خود در پاریس راضی نیست و به فکر ترک باشگاه افتاده است امروز نشریه فرانسوی اکیپ اعلام کرد پی‌اس‌جی در ماه سپتامبر برای پرداخت دستمزد امباپه تاخیری طولانی داشته و بدون هیچ توضیحی از پرداخت دستمزد به او شانه خالی کرده است.

در گزارش اکیپ ادعا شده که حتی تا روز 11 اکتبر که پاری سن ژرمن و بنفیکا در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند امباپه هنوز دستمزد ماه سپتامبر خود را دریافت نکرده بود. در روزهای آینده بعد از اعتراض‌های خشمگینانه ستاره فرانسوی او تنها بخشی از دستمزدش را دریافت کرد.
امباپه و مدیران برنامه‌هایش که از این رفتار پی‌اس‌جی عصبانی هستند در روزهای بعد از باشگاه می‌خواهند دلیل این تاخیر توضیح داده شود ولی پاری سن ژرمن تا این لحظه پاسخی به درخواست آنها نداده است.
اکیپ می‌گوید برخی منابع غیررسمی می‌گویند مشکلات مالی باشگاه و کمبود سرمایه در گردش علت این تاخیر بوده است و باشگاه برای تخطی نکردن از بازی جوانمردانه مالی باید در هزینه‌ها مراقب باشد. اما امباپه و مدیران برنامه‌هایش همچنان از باشگاه عصبانی هستند.
بر اساس تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن او چیزی در حدود 70 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. البته این مقدار دستمزد خالص او است و با احتساب پاداش‌ها و موارد ویژه مبلغ کل دریافتی او به بیش از 180 میلیون یورو خواهد رسید.
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها