به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۳۶۹۵۹۹
ریچارلیسون:

خوشتان بیاید یا نه، نیمار ستاره‌ای بی‌نظیر است

خوشتان بیاید یا نه، نیمار ستاره‌ای بی‌نظیر است
گروه ورزشی: تیم ملی برزیل یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی جام جهانی 2022 قطر است و بسیاری منتظر درخشش ستاره‌های این تیم خصوصا در خط حمله هستند. 
بازیکنان درخشان بسیاری مانند ادر میلیتائو، کاسمیرو، وینیسیوس جونیور و بسیاری دیگر در ترکیب این تیم حضور دارند اما نیمار ستاره اصلی و بی چون و چرای تیم تیته است که انتظار می‌رود نقشی کلیدی برای تیمش در قطر ایفا کند. 
ریچارلیسون در گفتگو با یورو اسپورت با تمجید از این بازیکن اظهار داشت:« نیمار بازیکنی دوست داشتنی است. او بازیکنی است که من بسیار تحسینش می‌کنم. این بازیکن الگو و اسطوره من است که همیشه دوست داشتم کنارش بازی کنم.»

این مهاجم برزیلی درباره نمایش درخشان نیمار در زمین گفت:« بازی در زمین کنار او برای من بسیار عالی است چون او همیشه کاری می‌کند که ما در موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه حریفان قرار بگیریم. این از نظر من فوق العاده است.»
او همچنین با اشاره به انتقادهایی که از این ستاره پاری سن ژرمن صورت می‌گیرد اضافه کرد:« من بسیار نیمار را تحسین می‌کنم. چه خوشتان بیاید و چه نه، نیمار یک ستاره بی‌نظیر و بازیکنی خارق العاده است. بنابراین ما هر کاری می‌کنیم تا او در زمین و در ترکیب برزیل احساس خوبی داشته باشد. نیمار بازیکنی است که بازی حول محور او شکل می‌گیرد. او در تمرینات آرام‌تر است اما وقتی بازی می‌کند به دنبال این است که حریفان را به چالش بکشد.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها