به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۳۶۹۷۹۶

دلیل خداحافظی جرارد پیکه از فوتبال فاش شد

دلیل خداحافظی جرارد پیکه از فوتبال فاش شد
گروه ورزشی:خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، مدعی شد جرارد پیکه ابتدا قصدی مبنی بر خداحافظی از فوتبال نداشته است.به گزارش ورزش سه، چند هفته قبل و پیش از دیدار بارسلونا مقابل آلمریا در ورزشگاه نوکمپ بود که جرارد پیکه در خبری شوکه‌کننده اعلام کرد دیگر برای بارسلونا بازی نخواهد کرد و می خواهد از فوتبال خداحافظی کند. حالا خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، اعتراف کرد که آنها قبل از شروع فصل به جرارد پیکه هشدار داده بودند که در این فصل که به طور منظم بازی نمی کند، اما این بازیکن ابتدا قصد مبارزه داشته و البته در ادامه منصرف شده است.
 
خوان لاپورتا گفت: «ما پیش از شروع فصل به جرارد پیکه گفتیم که روی او به عنوان بازیکن ثابت حساب نمی‌کنیم، اما او بازیکنی رقابت طلب و برنده است. او هنوز خودش را در قالب یک بازیکن فیکس در ترکیب بارسلونا می دید و به همین دلیل تصمیم گرفت به کارش در باشگاه ادامه دهد. اما وقتی جرارد پیکه متوجه شد داستان از چه قرار است، دیگر تصمیم به خداحافظی گرفت. اگر این بازیکن اعتماد سرمربی را حس کرده و همیشه در ترکیب ثابت بارسلونا قرار نمی گرفت، در این مقطع با فوتبال وداع نمی کرد.

شایعات تمایل به جذب لوییس دیاز از پورتو؟ لیورپول برای خرید این بازیکن از ما پیش افتاد و دیگر شرایط جذب دیاز وجود نداشت. البته ما خیلی به جذب این بازیکن علاقه‌مند بودیم و حتی با مدیر برنامه لوییس دیاز نیز صحبت کردیم، اما مذاکرات بین لیورپول و پورتو در مراحل نهایی قرار داشت. ما همچنین در آن مقطع در حال تجدید ساختار اقتصادی بودیم و به همین دلیل نتوانستیم این بازیکن را جذب کنیم.»
برچسب ها: پیکه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها