کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بارش باران و وزش باد در تهران

25 آبان 1401 ساعت 14:21


گروه جامعه: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، با فعالیت سامانه بارشی همراه با مه رقیق، بارش باران و وزش باد و رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.به گزارش ایسنا، با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، امروز(۲۵ آبان) آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی و به‌تدریج با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.
 

از اوایل امشب تا اواخر وقت پنجشنبه(۲۶ آبان) با فعالیت سامانه بارشی در بعضی ساعات مه رقیق، بارش باران و وزش باد گاهی همراه با رعدوبرق و درارتفاعات بارش باران و برف و مه پیش‌بینی می‌شود.روز جمعه (۲۷ آبان) آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و در بعضی ساعات وزش باد شدید مورد انتظار است. طی روز شنبه و یکشنبه(۲۸ و ۲۹ آبان) جوی آرام مورد انتظار است و به سبب افزایش پایداری در بعضی ساعات غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

در روز جمعه کاهش نسبی دما خواهیم داشت و از شنبه افزایش نسبی دما مورد انتظار است.بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۶ آبان) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها مه رقیق و بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۷ آبان) قسمتی ابری، وزش باد، به‌تدریج  صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای  ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


کد مطلب: 369807

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/369807/بارش-باران-وزش-باد-تهران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir