به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۳۶۹۸۲۳

قول فلیک به ستاره آلمانی: اولین تعویضم هستی

قول فلیک به ستاره آلمانی: اولین تعویضم هستی
گروه ورزشی: در فینال سال 2014 و در برزیل بود که ماریو گوتزه در دقایق پایانی بازی با آرژانتین وارد زمین شد و با تک گل سرنوشت ساز و تاریخی خود، آخرین قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی را رقم زد. اما در ادامه کسی کمتر روز درخشانی را از این بازیکن به یاد دارد و او به یکباره از سطح اول فوتبال فاصله گرفت. اما درخشش در سال‌های اخیر در لباس آیندهوون و بعد فرانکفورت در فصل جدید، باعث شد در نهایت نام ماریو گوتزه در لیست نهایی مانشافت برای جام جهانی 2022 قرار بگیرد.

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد هانسی فلیک، در مدت اخیر به ماریو گوتزه قول داد که این ستاره تکنیکی نقش مهمی در ترکیب تیم ملی آلمان در جام جهانی ایفا خواهد کرد. البته گوتزه در اولین بازی ژرمن ها مقابل ژاپن در این تورنمنت در ترکیب ثابت قرار نخواهد داشت، اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد احتمالا اولین تعویض هانسی فلیک برای این دیدار لقب می گیرد.
بر کسی پوشیده نیست که سرمربی باتجربه تیم ملی آلمان از طرفداران پر و پاقرص ماریو گوتزه بوده و حتی در دوران حضورش در بایرن  مونیخ نیز علاقه زیادی داشت این بازیکن را جذب کند و البته این اتفاق رخ نداد. از نظر هانسی فلیک، گوتزه می تواند در لحظات مهم تیم ملی آلمان در جام جهانی بازیکنی تعیین‌کننده باشد و به همین دلیل او کاملا روی این ستاره خلاق حساب باز کرده است. به این ترتیب بعد از یک دوره غیبت، 2022 می تواند دوباره نقطه عطف زندگی ماریو گوتزه باشد.
برچسب ها: تیم ملی آلمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها