به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۳۶۹۸۲۹
لئوناردو بونوچی:

بابت اتفاقاتی که برای رونالدو رخ داده متاسفم

بابت اتفاقاتی که برای رونالدو رخ داده متاسفم
گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو، در چند ماه اخیر شرایط اصلا خوبی را در منچستریونایتد تجربه نکرده و در بسیاری از بازی های این تیم نیمکت‌نشین بوده است. مصاحبه جنجالی و اخیر این ستاره پرتغالی باعث شد دیگر تردیدی در مورد جدایی او در فصل زمستان از یونایتد وجود نداشته باشد. حالا لئوناردو بونوچی که سه فصل در ترکیب یوونتوس کنار کریستیانو رونالدو بازی کرد، مدعی شد از دیدن اتفاقات اخیر متاسف شده و این ستاره باتجربه همیشه عملکردی فوق‌العاده ارائه داده است.

لئوناردو بونوچی گفت:"در مورد کریستیانو باید بگویم که از خواندن اخبار در مورد این وضعیت او در منچستریونایتد متاسفم. زیرا هرگز آسان نیست که در سیستمی بازی کنید که در آن اتفاقات خاصی رخ می دهد. اما من نمی توانم وارد اصل داستان شوم، زیرا دقیقا نمی دانم چه اتفاقی در این باشگاه افتاده است. من سال های مهمی را در کنار کریستیانو رونالدو در یوونتوس گذراندم، او بازیکن بزرگی است و در مسابقات مختلف همیشه شاهد عملکردی درخشان و فراتر از تصور از این بازیکن هستیم.
مدعیان کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی؟ از نظر من آرژانتین و برزیل تیم هایی هستند که می توانند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. من هم‌تیمی‌هایی در این دو تیم دارم و به همین دلیل طرفدار برزیل و آرژانتین هستم. آنها بچه‌های خاص و بازیکنان بزرگی هستند و فکر می‌کنم دیدار فینال بین برزیل و آرژانتین خواهد بود."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها