به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۳۶۹۸۳۹
وضعیت مبهم کریم برای بازی با استرالیا

بنزما فقط 15 دقیقه تمرین کرد: نگران نباشید!

بنزما فقط 15 دقیقه تمرین کرد: نگران نباشید!
گروه ورزشی: آخرین تمرین تیم ملی فرانسه قبل از عزیمت به قطر روز گذشته برگزار شد و کریم بنزما تنها 15 دقیقه توانست کار کند و سپس به رختکن رفت. کریم که در یک ماه گذشته به دلیل مصدومیت بیشتر بازی های رئال را از دست داده بود، همچنان در شرایط خوب بدنی نیست و طبق ادعای رادیو مونته کارلو، به توصیه تیم پزشکی فرانسه و طبق برنامه از پیش تعیین شده تنها در 15 دقیقه ابتدایی تمرین حاضر بود و سپس در سالن بدنسازی انفرادی تمرین کرد.

 6 روز دیگر اولین بازی فرانسه در جام جهانی برابر استرالیا خواهد بود و مشخص نیست بنزما می تواند در این بازی حاضر باشد یا خیر ولی او نسبت به این قضیه خوشبین است.

برنده توپ طلای 2022 به تله‌فوت گفت:«شرایطم بهتر است و البته اخیرا کمی درد داشتم. خیلی جدی نیست و نه پارگی عضلانی دارم و نه مشکلی که بتوان گفت دردسرساز خواهد بود. می توانم تا روز بازی با استرالیا به 100 درصد آمادگی برسم. قضیه ریسک نکردن نبود و تنها می توانم بگویم که  100 درصد روی فرم نبودم و برنامه این بود که برای رئال به میدان نروم.»
کریم ادامه داد:«مدتی درد داشتم ولی پس از کار با فیزیوتراپ ها شرایطم بهتر شده است. در دویدن مشکل داشتم ولی الان خوبم و جای نگرانی نیست.»
برچسب ها: کریم بنزما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها