کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استعفای رستم قاسمی را در فضای مجازی دیدم!

جدال رستم‌ قاسمی برای‌ابقا؛وزیر پرحاشیه استعفا داده است؟

دیده‌بان ایران , 27 آبان 1401 ساعت 10:39


گروه اقتصادی: این روزها اخبار زیادی از وزارت راه و شهرسازی و زمزمه استعفای وزیر در فضای مجازی منتشر میشود. البته این اخبار از روزی که عکس‌های شخصی وی در فضای مجازی منتشر شد قوت بیشتری گرفت و تا به امروز نیز ادامه دارد. به گزارش دیده‌بان ایران، بر این اساس؛ خبرنگار ما پیگیر موضوع شده و با روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی برای کسب اطلاعات صحبت کرد ولی آنها نیز ضمن بی اطلاعی، اظهار کردند که برای آنها نیز مبهم بوده و هیچ اطلاعی در این رابطه تا لحظه تنظیم خبر ندارند و اخبار را از سایت ریاست جمهور دنبال میکنند که به محض دریافت خبر جدید آن را در سایت وزارت راه و شهرسازی منتشر کنند.چند روز پیش بود که یکی از نمایندگان مجلس گفت که رستم قاسمی استعفای خود را تقدیم رییس جمهور کرده و منتظر تایید ایشان است.

ولی بلافاصله وحید قربانی؛ رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی این خبر را تکذیب کرد و گفت: موضوع استعفا تکذیب می‌شود.از دیروز نیز اخبار و توییت‌هایی را در فضای مجازی مشاهده میکنیم که بر این اساس رستم قاسمی استعفا داده و مورد قبول رییس جمهور واقع شده و مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شده است. البته بر اساس شنیده‌ها، در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است.

مجلسی‌ها هم خبری از وضعیت رستم ندارند
برای تکمیل گزارش، خبرنگار دیده‌بان ایران با رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تماس گرفته ولی متاسفانه موفق به برقراری ارتباط نشد به همین دلیل با سخنگوی کمیسیون تماس گرفته شد. عبدالجلال ایری؛ سخنگوی کمیسیون عمران مجلس  ضمن اظهار بی اطلاعی از صحت و سقم این خبر گفت: بنده نیز همانند شما این خبر را در فضای مجازی دیدم ولی اینکه ایشان استعفا داده است یا نه بی خبر هستم.ایری عنوان کرد: روز سه شنبه موضوع را از معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی پیگیری کردم ولی ایشان ضمن بی اساس دانستن اخبار منتشر شده این موضوع را تکذیب کردند.

استعفای رستم قاسمی را هیأت رییسه مجلس باید اعلام کند
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس به دیده‌بان ایران گفت: چنانچه خبری هم باشد هیات رییسه مجلس اعلام خواهد کرد ولی تا بدین لحظه همه چیز براساس شنیده هاست.
بر اساس این گزارش؛ اظهارات متناقض از سوی وزارت راه و شهرسازی، گاهی تکذیب اخبار و گاهی اظهار بی اطلاعی از یک سو و بی اطلاعی مجلس شورای اسلامی البته به جز تعداد محدودی از نمایندگان که مدعی استعفای رستم قاسمی هستند باید منتظر ماند که در روزهای آینده خبر استعفای ایشان به طور رسمی منتشر میشود یا همانند دفعات پیشین تکذیب خواهد شد.


کد مطلب: 369994

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/369994/جدال-رستم-قاسمی-برای-ابقا-وزیر-پرحاشیه-استعفا-داده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir