به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۷۰۲۴۴

چگونگی کلاهبرداری به روش پانزی

گروه کسب و کار؛
چگونگی کلاهبرداری به روش پانزی
 کلاهبرداری به روش پانزی یک از روش‌های رایج شرکت‌های کلاهبرداری است. با توجه به میزان وسوسه انگیزی این روش، عده بسیاری فریب می‌‌خورند.  

شیوه پانزی برای ارز دیجیتال
کلاهبرداری به روش پانزی در بازار ارز دیجیتال بسیار داغ است. در ادامه به چیستی پانزی و چگونگی کلاهبرداری در آن خواهیم پرداخت. کسب اطلاعات در این باره سودمند است. در واقع پانزی ترفندی است که امروزه برای کلاهبرداری از آن استفاده می‌‌شود.. البته روش‌های دیگری نیز جهت کلاهبرداری ارز دیجیتال وجود دارد. روش پانزی ممکن است در هر حرفه ای مورد استفاده قرار بگیرد. نکته مهم این است که نباید گول این دسته از کلاهبرداران را بخورید.
به لیست شرکت‌های پانزی در ادامه اشاره می‌‌کنیم. دستگیری عاملان کلاهبرداری در این شرکت‌ها می‌‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش این نوع جرم داشته باشد. خوب است که این شرکت‌ها را به طور دقیق بشناسید تا فریب نخورید. لازم است که هر هنگام وعده ای به عنوان سود کلان به شما داده شد شک کنید. پانزی ارز دیجیتال به این صورت است که از سرمایه گذار مبلغی جهت کار دریافت می‌‌شود. سپس به فرد وعده پرداخت‌های سود کلان داده می‌‌شود. اما این روش سبب افزایش مال باختگان می‌‌گردد. ممکن است که هیچ پولی به شما بازگشت داده نشود.
کلاهبرداری به روش پانزی روشی رایج میان سودجویان است. این روش به دلیل داشتن ظاهر فریبنده همواره مورد استقبال قرار می‌‌گیرد.



سایت‌های پانزی
لیست شرکت‌های پانزی در بازار امروزه تنوع بالایی دارد. همانطور که مشاهده خواهید کرد ما می‌‌توانیم 100 شرکت فعال در این حوزه را نام ببریم. البته شرکت‌های پانزی به این اسامی که ما نام بردیم محدود نمی شوند و تعداد بالاتری دارند.
سایت پانزی ممکن است جهت موضوعات مختلف باشد. اما لازم است بدانید که شیوه کار تمام شرکت‌های پانزی یکی است. شما با سرمایه گذاری در این سایت‌ها سبب می‌‌شوید که به سرمایه گذاران قبلی سود برسد و سرمایه خود را نیز از دست می‌‌دهید. این روش پانزی بالاخره دیر یا زود به بن بست می‌‌خورد. چرا که ممکن است دیگر کسی اقدام به سرمایه گذاری ننماید. اعتماد به پانزی ارز دیجیتال هم بسیار زیان بار است. امروزه در بازار ارز دیجیتال به طور طبیعی بسیار کلاهبرداری می‌‌شود.
کلاهبرداری به روش پانزی امروزه بسیار رونق یافته است. هنوز افرادی هستند که گول طراحان این روش کلاهبرداری را می‌‌خورند. هرچند که گول خوردن آنها طبیعی است؛ شیوه تبلیغی این افراد و شرکت‌ها به گونه ای فریبنده است. بدیهی است که هیچ کس از دریافت پول بدون زحمت بدش نمی آید.


پانزی

پانزی چیست؟
شاید برای شما سوال پیش بیاید که به راستی پانزی چیست؟ پانزی امروزه ترفند بسیار محبوبی برای کلاهبرداران به شمار می‌‌رود. معمولا ترفند پانزی با وعده و وعیدهای هوس انگیز آغاز می‌‌شود. به طور مثال سودجو به شما وعده می‌‌دهد که در ازای انجام کاری مبالغ بسیار بالایی دریافت خواهید کرد. لازم است که گوش بزنگ باشید تا تمام تلاش و سرمایه خود را از دست ندهید. امروزه پانزی از جمله روش‌های رایجی است که توسط کلاهبرداران به کار برده می‌‌شود.
کلاهبرداری به روش پانزی چرا رونق یافته است؟ دکتر میثم شکری ساز فعال حوزه کسب و کار معتقد است که با توجه به وجود اینترنت و شبکه‌های مختلف، کار برای کلاهبرداران آسان شده است. با توجه به فریبی که کلاهبرداران به کار می‌‌بندند افراد زیادی گول می‌‌خورند. شاید بتوان گفت که مهمترین علت رواج کلاهبرداری به وسیله پانزی، غفلت مردم است. اوضاع اقتصادی امروزه به گونه ای است که بسیاری از افراد به دنبال راه فرار از فقر هستند. به همین خاطر ممکن است حتی پیشنهادی تقلبی افراد را وسوسه نماید. تضمینی نشان دادن سود با توجه به طرحی فوق العاده عامل بزرگی برای فریب است.
کلاهبرداری به روش پانزی به وسیله اشاره به سودهای تضمینی و بزرگ انجام می‌‌شود. برای این کار طراح می‌‌گوید که کافی است افراد یک سرمایه در اختیار او قرار دهند. البته تمام اینها به وسیله ترفندهای خاص مطرح می‌‌شود. اما ظاهر ماجرا اینگونه است که به فرد وعده داده می‌‌شود در قبال سرمایه ای که می‌‌گذارد سود نجومی دریافت کند. البته در این میان ممکن است پولی به کسی پرداخت شود اما واقعیت ماجرا بسیار ناپسند است. چرا که سود نفرات قبلی توسط پول نفرات جدید پرداخت می‌‌گردد.
برای آشنایی بیشتر با راهکار‌های دکتر شکری ساز راجع به برخورد و مقابله با کلاهبرداری‌ها می‌‌توانید لینک زیر را بررسی نمایید.
https://ikavosh.com/article/fake-documents-meysam-shekarisaz


 
لیست شرکت‌های کلاهبردار به روش پانزی
کلاهبرداری به روش پانزی امروزه توسط شرکت‌های بسیاری انجام می‌‌شود. با توجه به فراوانی استفاده از این روش خوب است که اشاره ای به لیست شرکت‌های پانزی کنیم.
1-    Acklon
2-    AdvancedBit
3-    Rba fx
4-    Rbxo
5-    Rb-fbl
6-    Rbkat
7-    Rbsao
8-    Rbvvo
9-    Rbxpx
10-    RealEstateInv
11-    RedOption
12-    RefurbishedLaptopShop
13-    Retonar
14-    RichPTC
15-    Romdengi
16-    Racky
17-    Richgoptr
18-    Sabdengi
19-    Safdengi
20-    SameBux
21-    Setcoming
22-    SevenDollarPTC
23-    ShopByHot
24-    ShopySell
25-    SkyDrone
26-    Skyllex
27-    SoCupNews
28-    Soin
29-    SolidMining
30-    Sony Mobile Sweepstake Scam
31-    SpiderCoin
32-    Splitt
33-    Sprint World Apps Intl Ballot Award Lottery
34-    Staffy Store
35-    StarShopTrend
36-    StartDailyJob
37-    StartupNerd
38-    StartWeeklyJob
39-    StreamLive
40-    SuperJobs
41-    Surdengi
42-    SwissGoldLtd
43-    Swinklr
44-    TakingWork
45-    Taurus
46-    TeensEarnCash
47-    TeslaGlobalTrade
48-    TessLine
49-    TheBackpackKids
50-    TheBitcoinCode
51-    TheJobPayment
52-    TheJobPower
53-    TheMiniPay
54-    TheNorthClub
55-    ThePocketMoneyOnline
56-    TheTrendyDealStore
57-    TheWeeklyPaid
58-    ThisPaid
59-    TMON
60-    ToMoney
61-    TomShop
62-    TopMaklers
63-    TopUSD
64-    Toysdaal
65-    ThreeDollarClick
66-    TrueMine
67-    Tillnews
68-    TradeLimited
69-    Trafficollect
70-    Transitbux
71-    tron.ac
72-    trx.capital
73-    TRX.blue
74-    TRXK.com
75-    TwoDollarClick
76-    TwoDollarClick.org
77-    UbeMoneySite
78-    UbootDea
79-    Vansnn
80-    Vansvt
81-    Vawdengi
82-    VersatileDesk
83-    WarmJean
84-    Whitepinsplus
85-    WishStyleStore

اشاره به لیست شرکت‌های پانزی و صحبت درباره آنها می‌‌تواند سودمند باشد. به همین خاطر لازم است که تعداد دیگری از سایت‌های پانزی را بشناسید.
86-    Wish-you co y
87-    YeahSaveVIP
88-    YesMyPay
89-    YmMoney
90-    YourJobSpace
91-    YrMoneyFun
92-    YouthIncome
93-    YouthTasks
94-    YouthDollar
95-    Yumylinx
96-    WorldGiftDeals
97-    Zapbux
98-    Zendengi
99-    Wiseling
100-    WolfInvest
101-    WomenInMove
102-    WorkForCompany
103-    ZermoneyClub
104-    WorldWayCapital
105-    Wowm
106-    WebSellDiam
107-    WeeklyFixPay
108-    WeeklyHourJob
109-    WeeklyJobOnline
110-    WeeklyYouthPay
111-    Weenzee
112-    Zewdengi
113-    1DollarAdz
114-    Wow-Nice
115-    Wuxdengi
116-    oxBux
117-    XToolBuy
118-    XToolSon
119-    X2BTC
120-    YasMoney
121-    YbMone
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها