کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دختر اون برای اولین بار در ملاء عام

28 آبان 1401 ساعت 14:32


گروه بین الملل: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی برای اولین بار با دخترش در عکس‌هایی به تصویر کشیده شده است که نشان می‌دهد این زوج دست در دست هم در حال بررسی پرتاب بزرگترین موشک بالستیک این کشور هستند.
به گزارش فرارو، خبرگزاری دولتی کره شمالی  گزارش داد که پیونگ یانگ روز جمعه یک موشک بالستیک قاره پیمای هواسونگ-۱۷ (ICBM) را آزمایش کرد.
با این حال، بزرگترین شگفتی، حضور دختر کیم بود که وجودش قبلاً هرگز به طور عمومی تأیید نشده بود. در این رویداد کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به همراه دخترش یک موشک بالستیک قاره پیما را بازرسی می‌کند. خبرگزاری کره شمالی نام این دختر را که در عکس‌ها با کت سفید در حالی که کنار پدرش به موشک نگاه می‌کند فاش نکرده است.
مایکل مدن، کارشناس مسائل کره شمالی در مرکز استیمسون در واشنگتن گفت: این اولین بار است که ما دختر کیم جونگ اون را در یک رویداد عمومی می‌بینیم. این بسیار مهم است و نشان دهنده درجه خاصی از آرامش از سوی کیم جونگ اون است که او را به این شکل در انظار عمومی نشان دهد.به گفته کارشناسان، کیم سه فرزند، دو دختر و یک پسر دارد. برخی از ناظران بر این باور بودند که یکی از آن کودکان در فیلم جشن‌های ملی در ماه سپتامبر دیده شده است.در سال ۲۰۱۳، دنیس رادمن، ستاره بازنشسته بسکتبال آمریکایی، گفت که کیم یک دختر به نام جو آئه دارد. رادمن پس از سفر به کره شمالی در آن سال به گاردین گفت که زمانی را با کیم و خانواده اش گذرانده و نوزاد را در آغوش گرفته است.مایکل مدن گفت که جو آئه حدود ۱۲ تا ۱۳ سال سن دارد، به این معنی که حدود ۴ تا ۵ سال دیگر برای حضور در دانشگاه یا خدمت سربازی آماده می‌شود.
او گفت: این نشان می‌دهد که دختر کیم برای رفتن به سمت رهبری آموزش دیده است و می‌تواند آماده شود تا پست رهبری را به عهده بگیرد یا می‌تواند مانند عمه اش مشاور و بازیکن پشت صحنه شود.کره شمالی هرگز اعلام نکرده است که در صورت ناتوانی کیم، چه کسی جانشین وی خواهد شد، و با توجه به جزئیات کمی در مورد فرزندانش، تحلیلگران حدس می‌زدند که خواهر و وفاداران او می‌توانند تا زمانی که جانشین او به سن کافی برای تصدی مسئولیت برسد، شورای سلطنتی تشکیل دهند.
مدن افزود: ظاهر دختر رهبر کره شمالی در این رویداد می‌تواند نشان دهنده جانشینی باشد و نخبگان اصلی کره شمالی باید خود را برای این رویداد آماده کنند.
 همسر کیم، ری سول جو، نیز در مراسم  ظاهر نادری داشت.هر زمان که ری سل جو ظاهر می‌شود، پیام‌های استراتژیک در میان است. کن گاوز، کارشناس مسائل کره شمالی در CNA، یک سازمان تحقیقاتی غیرانتفاعی مستقر در ایالات متحده، گفت: معمولاً برای کاهش تنش ها، مقابله با سایر پیام‌های تهاجمی (مانند آزمایش‌های بالستیک) یا نشان دادن انسجام خانواده همسر رهبر کره شمالی دیده می‌شود.

 


کد مطلب: 370265

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/370265/دختر-اون-اولین-بار-ملاء-عام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir