کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحریم ها را کنار بگذارید! معرفی سایت فول اکانت

28 آبان 1401 ساعت 15:16

گروه کسب و کار : ما در این مطلب به بررسی و معرفی سایت فول اکانت پرداختیم و با ویژگی‌ها و خدمات آن به طور کامل آشنا شدیم. همانطور که گفتیم فول اکانت یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات تخصصی افتتاح اکانت، وریفای اکانت و اشتراک سایت‌های خارجی مانند پی پال، آمازون، پرفکت مانی، گوگل ادسنس و... است. برای استفاده آسان از خدمات و محصولات سایت‌های خارجی می‌توانید با استفاده از پلتفرم فول اکانت، حساب کاربری برنامه مورد نظر خود را خریداری کنید.


همانطور که می‌دانید امکان خرید از سایت‌های خارجی و استفاده از محصولات و خدمات بی نظیر و باکیفیت این سایت‌ها در ایران بسیار محدود است. دلیل این محدودیت به وجود آمده تحریم‌های بانکی اعمال شده علیه ایران است. در نتیجه مردم برای خرید از سایت‌های خارجی مثل آمازون و... دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند اشتراک یا اکانت سایت‌های خارجی را خریداری کنند. اما امروزه سایت‌های متعددی به شما در خرید اکانت سایت‌های خارجی و افتتاح حساب در این سایت‌ها کمک می‌کنند. بهترین و معتبرترین وب‌سایت در این زمینه، پلتفرم فول اکانت است. این وب‌سایت به شما در افتتاح حساب و خرید اشتراک سایت‌های خارجی کمک بسیاری می‌کند. در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی سایت فول اکانت می‌پردازیم. 

معرفی سایت فول اکانت 
در ابتدا برای معرفی سایت فول اکانت لازم است بدانید که به منظور خرید و استفاده از سایت‌های خارجی روش‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از جمله مهم‌ترین روش‌ها می‌توان به افتتاح حساب پی پال، وب مانی و مستر کارت مجازی اشاره کرد. با افتتاح حساب در پلتفرم‌های ذکر شده شما می‌توانید به امکانات و محصولات وب‌سایت‌های خارجی دسترسی کامل داشته باشید. برای افتتاح حساب در پلتفرم‌هایی مانند پی پال، تنها لازم است که از کارشناسان و متخصصان مجموعه فول اکانت کمک بگیرید. این مجموعه به کمک تیم حرفه‌ای و مجرب خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نظر شما را به بهترین نحو انجام می‌دهد. 
سایت فول اکانت تشکیل شده از مجموعه‌ای تخصصی با کادر ماهر و مجرب در زمینه‌های افتتاح حساب، وریفای اکانت و خرید اشتراک است. این وب‌سایت به شما در کسب درآمدهای ارزی و انتقال ارز کمک بسیاری می‌کند. از جمله مهم‌ترین خدمات ارائه دهنده این سایت می‌توان به افتتاح اکانت پی پال، پرفکت مانی، وب مانی، وریفای سایت‌های خارجی مثل آمازون، فریلنسر و ارائه اشتراک سایت‌های خارجی مثل تریدینگ ویو، نود 32 اشاره کرد. مجموعه فول اکانت با سال‌ها تجربه و دانش در زمینه خدمات ارزی و افتتاح حساب به شما در پرداخت‌های بین‌المللی کمک بسیاری می‌کند. مهم‌ترین ویژگی و رسالت فول اکانت ارائه مطمئن‌ترین، ایمن‌ترین و سریع‌ترین خدمات به مشتریان است. 

معرفی محصولات برتر در فول اکانت
همانطور که در مطالب به آن اشاره کردیم سایت فول اکانت خدمات و محصولات متعددی را در خدمت مشتریان خود قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سایت ارائه خدمات باکیفیت و ایمن به مشتریان و مخاطبان است. در ادامه این بخش به برخی از مهم‌ترین محصولات پلتفرم فول اکانت اشاره می‌کنیم و با ویژگی‌های هرکدام نیز به طور کامل آشنا می‌شویم. 

فعالسازی اشتراک تلگرام پرمیوم به صورت فوری

تلگرام پرمیوم

یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین محصولات سایت فول اکانت، خرید تلگرام پرمیوم است. طی سال‌های اخیر تلگرام برای کسب درآمد از مخاطبان و کاربران خود، اشتراکی با عنوان تلگرام پریمیوم را به بازار عرضه کرده است. استفاده و خرید این اشتراک قابلیت‌های متنوعی را برای کاربر فراهم می‌آورد. از جمله قابلیت‌های تلگرام پریمیوم می‌توان به مدیریت چت، تبدیل ویس به متن، کاهش محدودیت ارسال فایل و... اشاره کرد. برای اتصال به اکانت تلگرام پریمیوم خریداری شده از فول اکانت دو روش وجود دارد. روش اول فعال‌سازی اشتراک یک‌ماهه بدون نیاز به لاگین است. در این روش فعال‌سازی توسط کاربر و با استفاده از ایمیل و کارت اعتباری مجازی انجام می‌شود. همچنین در این روش الزامی برای ارائه دسترسی به اکانت شخصی وجود ندارد. 
اما روش دوم ورود به حساب تلگرام پریمیوم، فعال‌سازی اشتراک یک‌ماهه با لاگین به صورت فوری است. در این روش شما ملزم به ارائه دسترسی به اکانت خود برای پرداخت و شارژ مجدد حساب هستید. شارژ و فعال‌سازی حساب با رعایت کامل و حفظ حریم شخصی شما توسط تیم تخصصی سایت فول اکانت انجام شده و بعد از فعال‌سازی می‌توانید دسترسی ایجاد شده را حذف کنید. فعال‌سازی با این روش در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت فوری انجام می‌شود. 

گوگل ویس با تحویل فوری
خرید اکانت گوگل ویس
گوگل ویس در سال 2009 توسط شرکت گوگل ایجاد شد. این برنامه سرویسی تلفنی بر بستر اینترنت است که امکان برقراری تماس و ارسال پیام را با هزینه بسیار مناسب برای کاربران خود فراهم می‌کند. برای دسترسی به گوگل ویس تنها لازم است که اکانت این برنامه کاربردی را خریداری کرده و به آسانی از خدمات و امکانات آن بهره‌مند شوید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های گوگل ویس می‌توان به ارسال و دریافت پیامک از آمریکا و کانادا و امنیت بالای برنامه اشاره کرد. یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد خرید گوگل ویس از پلتفرم فول اکانت، تحویل فوری و اتوماتیک اکانت خواهد بود. بعد از خرید حساب کاربری گوگل ویس، این پلتفرم به صورت خودکار و بدون نیاز به هماهنگی با پشتیبانی سایت برای شما فعال و قابل استفاده می‌شود.

اکانت دیجیتال اوشن (DigitalOcean) با موجودی 200 دلار

خرید اکانت دیجیتال اوشن
یکی از مهم‌ترین خدمات سایت فول اکانت، وریفای حساب دیجیتال اوشن است. شرکت دیجیتال اوشن جزو معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده هاست و سرور برای کسب و کارهای حرفه‌ای اینترنتی است. این شرکت در سال 2018 به عنوان سومین کمپانی هاستینگ معتبر در دنیا معرفی شد. خرید حساب کاربری دیجیتال اوشن مزایای بسیاری دارد. از جمله مهم‌ترین مزایای خرید آن می‌توان به قیمت مناسب، پشتیبانی سریع و آسان، امنیت بالا و زمان بارگذاری پایین اشاره کرد. با خرید اکانت دیجیتال اوشن از فول اکانت، حساب شما به طور خودکار در این پلتفرم 200 دلار شارژ شده و می‌توانید به آسانی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. 

جمع بندی سایت فول اکانت 
ما در این مطلب به بررسی و معرفی سایت فول اکانت پرداختیم و با ویژگی‌ها و خدمات آن به طور کامل آشنا شدیم. همانطور که گفتیم فول اکانت یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات تخصصی افتتاح اکانت، وریفای اکانت و اشتراک سایت‌های خارجی مانند پی پال، آمازون، پرفکت مانی، گوگل ادسنس و... است. برای استفاده آسان از خدمات و محصولات سایت‌های خارجی می‌توانید با استفاده از پلتفرم فول اکانت، حساب کاربری برنامه مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید. چند نمونه از بهترین و پرکاربردترین محصولات این سایت شامل اکانت تلگرام پریمیوم، اکانت گوگل ویس با تحویل فوری و خرید اکانت دیجیتال اوشن با 200 دلار موجود اولیه، می‌شود.


کد مطلب: 370283

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/370283/تحریم-کنار-بگذارید-معرفی-فول-اکانت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir