به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۳۷۰۲۹۰

پیش‌بینی طارمی: ۷ امتیاز می‌گیریم!

پیش‌بینی طارمی: ۷ امتیاز می‌گیریم!
گروه ورزشی: مهدی طارمی که یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به حساب می‌آید و انگیزه زیادی برای زدن نخستین گل خود در جام جهانی دارد، با امیدواری نسبت به عملکردشان و نتیجه‌گیری در این رقابت‌ها صحبت کرد.
طارمی که سه فصل موفق در لیگ برتر پرتغال سپری کرده و تاثیرگذارترین و بهترین گلزن پورتو در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید، حالا با ابراز امیدواری از کسب موفقیت و صعود ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت می‌کند.
این ملی‌پوش ایرانی در گفت‌وگوی کوتاه با دوربین فیفا و پیش‌بینی درباره عملکردشان در جام جهانی قطر عنوان کرد: «در نخستین بازی مقابل انگلیس نتیجه یک بر یک می‌شود.» نتیجه‌ای که در صورت رقم خوردن آن، شاگردان کارلوس کی‌روش یک شروع فوق‌العاده خواهند داشت و می‌توانند با امیدواری بیشتری به بازی‌ها ادامه بدهند.
مهدی طارمی در ادامه پیش‌بینی خود از نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی می‌گوید: «دومین بازی ایران مقابل ولز یک بر صفر به سود ما خواهد شد و در سومین مسابقه هم با نتیجه ۲ بر صفر آمریکا را شکست می‌دهیم.»
در صورتی که این پیش‌بینی مهدی طارمی اتفاق بیفتد، تیم ملی ایران با کسب ۷ امتیاز به طور قطعی از دور گروهی جام جهانی صعود می‌کند و حتی این شانس را دارد به‌عنوان صدرنشین به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها برسد.


برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها