به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۳۷۰۲۹۳

آسپلیکوئتا: هرگز چنین جوی در تیم‌ملی اسپانیا ندیده بودم

آسپلیکوئتا: هرگز چنین جوی در تیم‌ملی اسپانیا ندیده بودم
گروه ورزشی:  تیم ملی اسپانیا با کاستاریکا، ژاپن و آلمان هم گروه است و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی محسوب می شود. سزار آسپلیکوئتا، مدافع باتجربه اسپانیا، نیز معتقد است که لاروخا با این تیم می تواند تا مراحل پایانی جام بالا بیاید.

او در نشست خبری امروز خود گفت:«در ابتدا بگویم که به خاطر گایا حداکثر تلاش‌مان را می کنیم تا به مراحل پایانی جام برسیم. امیدوارم بتوانیم قهرمانی را به او تقدیم کنیم. گایا بدشانس بود و مصدوم شد و حالا به الخاندرو بالده خوش آمد می گوییم.»
او ادامه داد:«تیمی جوان داریم و به عنوان یک ملی پوش قدیمی خوشحالم که با این بازیکنان جوان هم تیمی هستم. من و بازیکنان باتجربه دیگر تیم، هر کاری از دستمان بر بیاید، برای کمک به جوانان خواهیم کرد. خودم وقتی 17 ساله بودم، شجاعت نسل فعلی را نداشتم. در دو جام جهانی قبلی عملکرد خوبی نداشتیم ولی حالا یک تیم جوان، یکدست و صمیمی داریم. این فضای صمیمی که قبلا تجربه اش نکرده‌ام، کمک خواهد کرد به مراحل بالای جام صعود کنیم. فضایی مشابه در یورو 2020 وجود داشت و دیدید که تا نیمه نهایی پیش رفتیم.»
آسپلیکوئتا در مورد نقش لوئیس انریکه در تیم گفت:«او مربی و رهبر تیم است و نقش اصلی را در به وجود آمدن چنین فضای دوستانه و صمیمی داشته است. او همواره از بازیکنانش دفاع کرده و همه جا پشتیبان تیم بوده است. انریکه به تیم اعتماد به نفس بالایی داده است. اطمینان دارم که با او نتایج خوبی در جام جهانی کسب خواهیم کرد.»
برچسب ها: تیم ملی اسپانیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها