به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۳۷۰۲۹۵
گایا:

هنوز باور نمی‌کنم جام جهانی را از دست داده‌ام

هنوز باور نمی‌کنم جام جهانی را از دست داده‌ام
گروه ورزشی: مصدومیت گایا شدیدتر از تصورات بود و او که گمان می رفت به بازی سوم دور گروهی اسپانیا در جام جهانی برسد، در نهایت با تصمیم لوئیس انریکه خط خورد و اردوی لاروخا را ترک کرد. انریکه در این رابطه گفت که یکی از بدترین روزهای مربیگری اش را پشت سر گذاشت چرا که مجبور بود به گایا بگوید باید اردو را ترک کند. انریکه همچنین برای گایا بهترین ها را آرزو کرد.

گایا که به وضوح هنگام ترک اردوی اسپانیا ناراحت بود، با بغض و در پاسخ به خبرنگاران گفت:«درک این قضیه برایم سخت است و هنوز باور نمی کنم جام جهانی برایم تمام شده است. تلاش دارم بتوانم با این قضیه کنار بیایم ولی افتخار می کنم که در این سال ها جنگیدم و توانستم عضوی از تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی باشم، هرچند پایانش خوب نبود.»
گایا ادامه داد:«جو فوق العاده ای در تیم وجود دارد و من چنین فضای دوستانه‌ای را نه در تیم باشگاهی و نه در تیم ملی ندیده بودم. امیدوارم بچه ها بتوانند بهترین نتایج را بگیرند و در نهایت قهرمان جهان شویم.»
لازم به ذکر است که خط خوردن گایا با واکنش منفی رسانه های والنسیا روبرو شده است و آنها معتقدند انریکه در مورد بازیکنی از بارسلونا هرگز چنین تصمیمی نمی گرفت و به او برای ریکاوری زمان می داد. اقدامی که در مورد گایا صورت نگرفت.
برچسب ها: تیم ملی اسپانیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها