به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۳۷۰۳۳۵

این محصول جادویی اپل برای آیفون هیچوقت روانه بازار نشد

این محصول جادویی اپل برای آیفون هیچوقت روانه بازار نشد
گروه فناوری:یک کلکسیونر، تصاویری از شارژر جادویی اپل را منتشر کرده که ظاهراً برای آیفون طراحی شده بوده و نقش یک استند شارژر را ایفا می‌کرده است.توییتی توسط یکی از کلکسیونرهای محصولات اپل با آیدی TheBlueMister@ منتشر شده که تصویری از شارژر جادویی اپل را به نمایش می‌گذارد. ظاهراً این عکس مربوط به یکی از لوازم جانبی عرضه نشده آیفون است که “Magic Charger” نام دارد. این نامی است که وقتی دستگاه را به یک کامپیوتر مک متصل کنید نمایان می‌شود.
 
تصاویری از شارژر جادویی اپل


در مرکز این وسیله جانبی، شارژر مغناطیسی MagSafe با بدنه‌ای آلومینیومی به کار رفته است. یک روکش پلاستیکی سفید رنگ چسبیده در پشت این شارژر نیز باعث جلوگیری از لیز خوردن شارژر روی میز می‌شود. همچنین یک کابل USB-C بافته شده نیز همراه این شارژ است.در واقع مجیک شارژر یک استند شارژر فلزی برای آیفون است که اپل بنا به دلایل نامعلومی هیچگاه این دستگاه را وارد بازار نکرد. اما از طراحی آن می‌توان به راحتی حدس زد که مخصوص آیفون بوده و فقط هم با قرار گرفتن افقی گوشی روی آن قادر به شارژ کردنش است.

قطر دایره مگ سیف در این شارژر خیلی کم است و به همین خاطر نمی‌تواند از گوشی در حالت عمودی نگهداری کند. این یعنی اپل، Magic Charger را برای آن دسته از کاربرانی طراحی کرده است که می‌خواهند هنگام تماشای یک فیلم با آیفون خود، آن را روی استندی قرار دهند که همزمان به صورت بی‌سیم گوشی را شارژ هم می‌کند.
برچسب ها: آیفون‌
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها