به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : ۳۷۰۳۷۶

تصمیم نهایی در قطر: امباپه می‌خواهد از پاریس برود

تصمیم نهایی در قطر: امباپه می‌خواهد از پاریس برود
گروه ورزشی: امباپه تبدیل به یک بمب ساعتی برای پاری سن ژرمن شده است و هر روز شایعه جدیدی درباره تصمیم او برای ترک این باشگاه به گوش می‌رسد. 
پیش از این نیز گفته شده بود که این بازیکن فرانسوی از تمدید قراردادش با پی اس جی پشیمان است و قصد دارد از این باشگاه جدا شود. هرچند هر دو طرف این موضوع را تکذیب کردند اما به نظر نمی‌رسد که این موضوع از اساس کذب باشد. 
بسیاری از رسانه‌های فرانسوی مدعی شده‌اند که امباپه به دنبال ملاقات با مدیران ارشد پی اس جی در قطر است تا به توافقی مشترک با آنها برای جدایی برسد. 
پیش از این گفته شده بود که او از این که مدیران این باشگاه به تعهداتی که داده بودند عمل نکردند بسیار ناراحت است و دلیل اصلی او برای ترک پاریس نیز همین موضوع است و این ناراحتی به حدی است که قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این باشگاه جدا شود. 

از سوی دیگر، گفته می‌شود که مدیران پی اس جی تنها در صورتی حاضر به فروش او هستند که باشگاهی قصد پرداخت بیش از 150 میلیون یورو را داشته باشد. 
شاید امباپه در نهایت در قطر به این نتیجه برسد که تا پایان فصل در پی اس جی بماند و سعی کند با این تیم فاتح لیگ قهرمانان شود اما حتی در این صورت نیز به دنبال تضمینی قطعی برای جدایی از این باشگاه در پایان فصل است. 
منچستریونایتد و لیورپول در حال حاضر شرایط او را زیر نظر دارند اما رئال مادرید و فلورنتینو پرز در این زمینه سکوت کرده‌اند و شاید پس از اتفاقاتی که تابستان امسال رخ داد تصمیمی برای جذب او نداشته باشند. 
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها