کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری تمدید شد

29 آبان 1401 ساعت 12:30


گروه جامعه:معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور ضمن اعلام تمدید مهلت ثبت نام در آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۲ از ثبت‌نام حدود ۵۴ هزار داوطلب، خبر داد.به گزارش ایسنادکتر حسن مروتی ضمن اعلام این خبر گفت:  فرآیند ۸ روزه ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ از روز یک‌شنبه ۲۲ آبان‌ آغاز شد، تا امروز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ادامه داشت که با توجه به تصمیم جدید سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا پایان روز پنجشنبه سوم آذرماه تمدید شده است.

 
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تاکنون حدود ۵۴ هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: داوطلبان لازم است در زمان ثبت‌نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دارا باشند چرا که مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده شخص داوطلب است.
 
دکتر مروتی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که داوطلبان در انتهای مراحل ثبت‌نام در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند. زمان برگزاری آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲، صبح روز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ است.
هر داوطلب می‌تواند در زمان ثبت‌نام با توجه به علاقه فقط در یک کد رشته محل امتحانی و متناسب با مدرک فارغ‌التحصیلی در این آزمون ثبت‌نام و شرکت‌کند.


کد مطلب: 370465

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/370465/مهلت-ثبت-نام-آزمون-دکتری-تمدید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir