به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۳۷۰۵۴۳

رونالدو به رئال؛ آخرین تانگو در مادرید؟

رونالدو به رئال؛ آخرین تانگو در مادرید؟
گروه ورزشی: جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد قطعی است و او در نیم فصل دوم برای تیمی دیگر بازی خواهد کرد. مصاحبه جنجالی اخیر رونالدو با پیرس مورگان که در آن علیه باشگاه منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ(مربی) انتقاداتی علنی و تند را مطرح کرد، دیگر راه بازگشت او بسته شد و باشگاه انگلیسی قصد شکایت و جریمه سنگین رونالدو را دارد.

بسیاری معتقدند مصاحبه رونالدو هدفمند بوده و اینگونه مسیر جدایی اش را هموار کرد. فوق ستاره پرتغالی از حالا به دنبال تیم است و گفته می شود چلسی، ناپولی و اسپورتینگ لیسبون خواهان او هستند ولی تمایل رونالدو بیش از همه بازگشت به رئال مادرید است. به خصوص الان که شرایط کریم بنزما مطلوب نیست و در فصل جاری به شکل متناوب مصدوم شده است. 

بنزما به همین دلیل جام جهانی را نیز از دست داد. شرایط کریم باعث نگرانی کادر فنی رئال شده و گفته می شود کارلو آنچلوتی از فلورنتینو پرز خواسته تا در انتقالات زمستانی یک مهاجم جدید جذب کند. این مهاجم می تواند رونالدو باشد و طبق ادعای اسپورت، مندس او را تا پایان فصل به رئال پیشنهاد داده است. اسپورت نوشته که رونالدو حاضر است به خاطر رئال، ذخیره کریم بنزما نیز باشد. پرز هرگز از بازگشت بازیکنان استقبال نمی کند و دو بار نیز تاکنون بازگشت رونالدو را رد کرده اما این بار شاید شرایط متفاوت باشد. آخرین تانگوی رونالدو را در رئال شاهد خواهیم بود؟
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها