کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هوای تهران تا پایان هفته آلوده است

30 آبان 1401 ساعت 13:40


گروه جامعه: طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان بدون وزش باد و همراه با کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته، بارش‌های خفیف و کاهش دما از چهارشنبه (۲ آذر) پیش‌بینی می‌شود. بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی آلودگی هوا با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پر تردد پیش‌بینی می‌شود.

 
طی روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه (۲ تا ۳ آذر) با عبور موج کم دامنه از نوار شمالی استان، افزایش ابرناکی، احتمال بارش خفیف و پراکنده و کاهش دما در ارتفاعات استان دور از انتظار نخواهد بود و تا اواخر روز سه شنبه (اول آذر) نوسانات دمایی محسوسی در سطح استان وجود نخواهد داشت.بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای منفی ۵ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
 
آسمان تهران فردا (اول آذر) صاف، همراه با غبار محلی و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲ آذر) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


کد مطلب: 370708

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/370708/هوای-تهران-پایان-هفته-آلوده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir