به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۳۷۰۷۹۶

مسی: این آخرین فرصتم برای قهرمانی جام جهانی است

مسی: این آخرین فرصتم برای قهرمانی جام جهانی است
گروه ورزشی: تیم ملی آرژانتین فردا در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 به مصاف عربستان خواهد رفت. بسیاری آرژانتین را شانس اول قهرمانی می دانند و این آخرین فرصت لیونل مسی برای فتح این جام است. مسی که در نشست خبری این بازی شرکت کرده بود، بار دیگر تایید کرد که این آخرین جام جهانی او خواهد بود.

مسی در شروع صحبت هایش گفت:«از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم و در بهترین فرم فیزیکی به این بازی ها رسیده ام. چند روز قبل انفرادی تمرین کردم و تنها جنبه احتیاطی داشت. مصدوم نیستم و جای نگرانی نیست.»
مسی ادامه داد:«این جام جهانی متفاوت با جام های جهانی قبلی است و ما مثل تیم های دیگر تقریبا بدون تمرینات آماده سازی وارد بازی ها خواهیم شد. با این حال آماده ایم و حالا تیم شرایط بهتری دارد. بازی در جام جهانی همیشه خاص است و خوشحالم که یک جام جهانی دیگر را تجربه می کنم. جام جهانی در پاییز است و شاید هرگز در چنین فرمی به این بازی ها نرسیده بودم. کار خاصی هم انجام نداده ام و مثل همیشه سعی کرده ام مراقب خودم باشم. بدون تردید این آخرین جام جهانی من خواهد بود و آخرین فرصت برای رسیدن به رویای بزرگ فتح جام.»
مسی در مورد شرایط آرژانتین برای بازی مقابل عربستان گفت:«امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و تیم را در شرایط خوبی می بینم. بازی برابر عربستان ساده نیست و بدون استرس باید بازی را مدیریت کنیم. از همان دقیقه اول بازی برای پیروزی وارد زمین می شویم.»
مسی در واکنش به حمایت گسترده دوست داران فوتبال:«فوق العاده است که می بینم مردمی که حتی آرژانتینی نیستند از من حمایت می کنند. از این همه لطف ممنونم.»

بهترین آرژانتین پس از سال ها:«نمی دانم این بهترین تیم آرژانتینی است که در آن بازی کرده ام یا نه ولی پس از قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا فشار از روی تیم برداشته شد و حالا تیم استرس کمتری دارد. سال 2014 نیز تیم خوبی داشتیم و با اتحاد تا فینال پیش رفتیم.»
مسی در پایان گفت:«نمی دانم این بهترین مقطع فوتبالی ام است یا نه ولی می توانم بگویم که در فرم بسیار خوبی قرار دارم. حالا با تجربه ترم و سعی می کنم حداکثر لذت را از فوتبال ببرم. فکر می کنم حالا از همه چیز بیشتر لذت می برم. سعی می کنم نه به گذشته زیاد فکر کنم و نه خودم را درگیر آینده کنم. در زمان حال زندگی می کنم و لذت می برم. در فوتبال هرگز قانع نبوده ام و بیشتر و بیشتر خواسته ام. معتقدم همیشه باید انگیزه‌تان را حفظ کنید و از موفقیت‌ها خسته نشوید. نمی دانم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد ولی اینجا هستم تا از فوتبال و بازی برای آرژانتین لذت ببرم و امیدوارم بتوانیم به رویای بزرگ‌مان برسیم.»
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها