به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۷۰۹۰۹

کمدین آمریکایی از سوختگی جان سالم به در برد

کمدین آمریکایی از سوختگی جان سالم به در برد
گروه فرهنگی:«جی لنو»‌ کمدین مشهور آمریکایی که چندی پیش به دلیل سوختگی شدید ناشی از آتش‌سوزی اتومبیل بستری شده بود، از بیمارستان مرخص شد. «جی لنو»‌ که به دلیل آتش‌سوزی اتومبیل دچار سوختگی جدی شده بود، از بیمارستان مرخص شد و جشن شکرگزاری را در کنار خانواده‌اش خواهد بود.
 
 مجری سابق برنامه تلویزیونی «تونایت شو»‌ (The Tonight Show) هفته گذشته در نزدیکی اتومبیلش در کالیفرنیا بود که حادثه آتش‌سوزی بنزین خودرو اتفاق افتاد.در پی این حادثه، «جی لنو»‌ دچار سوختگی درجه دوم و تا حدی سوختگی درجه سوم شد اما پزشکان برای بهبودی کامل او ابراز امیدواری کردند.
 
مرکز درمانی که «لنو» در آن بستری بوده است، عکسی را منتشر کرد که در آن این کمدین به همراه پرسنل بیمارستان دیده می‌شود. آثار به جای مانده از سوختگی در صورت، گردن و دست این کمدین در تصویر منتشر شده،‌ مشهود است.«لنو» پیش‌تر در مصاحبه‌ای بعد از آتش‌سوزی اعلام کرده بود که با وجود سوختگی جدی ناشی از آتش‌سوزی بنزین، حالش خوب است و پس از یک یا دو هفته می‌تواند روی پاهایش بایستد.

این کمدین و مجری آمریکایی، پس از بازنشستگی «جانی کارسون»‌ در سال ۱۹۹۲ میلادی،‌ مجری‌گری برنامه «تونایت شو» در شبکه «ان بی سی» را بر عهده گرفت و بار دیگر از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ به این برنامه بازگشت و سپس برنامه را به مجری کنونی آن یعنی «جیمی فالون»‌ تحویل داد.«لنو»‌ که اکنون ۷۲ساله است، با توجه به علاقه‌اش به اتومبیل برنامه «گاراژ جی لنو»‌ را در شبکه «سی ان بی سی»‌ اجرا کرد و اکنون نیز مجری‌گری برنامه مسابقه‌ای «You Bet Your Life» را برعهده دارد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها