کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبل طارمی مقابل انگلیس، آرسنال را وسوسه کرده!

1 آذر 1401 ساعت 13:08


گروه ورزشی: در اولین دیدار جام جهانی از گروه B، سه شیرهای انگلستان، تیم ملی فوتبال کشورمان را با 6 گل در هم کوبیدند.
در این دیدار بوکایو ساکا وینگر باشگاه آرسنال عملکرد خیره کننده ای داشت و دو بار موفق به گلزنی شد و همچنین بلینگهام، استرلینگ، راشفورد و گریلیش دیگر گلهای انگلیسی ها را به ثمر رساندند.
در شب فاجعه بار تیم ملی ایران، شاگردان کی روش عملکردی بسیار ضعیف و دور از انتظار از خود نمایش دادند ولی با این وجود مهاجم بوشهری کشورمان مهدی طارمی دو بار موفق به بازگشایی دروازه جردن پیکفورد شد.
با وجود موقعیت های ناچیزی که نصیب بازیکنان ایران شد، مهاجم باشگاه پورتو از ویژگی فرصت طلبی خود نهایت استفاده را برد و با اولین فرصتی که نصیبش شد طاق دروازه انگلیس را فرو ریخت.
سپس در واپسین لحظات بازی، با خونسردی تمام از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و نامش را به لیست آقای گل های جام جهانی اضافه کرد.
طارمی در روزی که تیم ملی ایران کم فروغ ظاهر شد، هرگاه پا به توپ می شد، به تهدیدی بزرگ برای جان استونز و هری مگوایر تبدیل می شد.

این درخشش طارمی از چشم رسانه های انگلیسی و تیم هایی که در تابستان به دنبال او بودند دور نمانده و با ادامه این روند، بعید نیست که در آینده طارمی را در باشگاهی بزرگتر از پورتو ببینیم.
گزارش هایی که وب سایت  CBS Sports منتشر کرده، عنوان می کند طارمی که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به آرسنال پیشنهاد شده بود ، حالا در شرایطی که در کورس قهرمانی لیگ جزیره قرار دارد، مجددا نگاهشان به مهاجم ایرانی دوخته شده است.

ادو گاسپار مدیر فنی باشگاه آرسنال در تابستان گذشته ترجیح داد طارمی را به خدمت نگیرد و از آن زمان تاکنون مهاجم باشگاه پورتو کاری جز گلزنی و ارسال پاس گل انجام نداده است.
سرمربی آرسنال میکل آرتتا که در حال حاضر تیمش در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلستان قرار دارد قطعا عملکرد روز گذشته طارمی را زیر نظر داشته و ممکن است که این درخشش متوالی مهاجم ایرانی، نظر او را تغییر دهد و در ژانویه پیش رو برای جذب او اقدام کند.

توپچی ها فصلی طولانی و بازی های متعددی را در تورنمنت های مختلف پیش روی خود دارند و در خط حمله علاوه بر گابریل ژسوس، به یک مهاجم شش دانگ دیگر در ترکیب خود نیاز دارند.
با توجه به تجربه بالای طارمی  و قهرمانی هایی که در دراگائو کسب کرده، بدون شک مهاجم 30 ساله بوشهری یک گزینه ایده آل برای پر کردن خلا در نوک خط حمله تیم آرتتا خواهد بود و باید تا ماه ژانویه منتظر باشیم و ببینیم که کادر فنی آرسنال چه تفکراتی در قبال نقل و انتقالات این باشگاه خواهند داشت.


کد مطلب: 370929

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/370929/دبل-طارمی-مقابل-انگلیس-آرسنال-وسوسه-کرده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir