به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۳۷۰۹۸۹
تمدید برای دو سال دیگر؛

قطعی: پپ گواردیولا در مورد آینده تصمیم گرفت

قطعی: پپ گواردیولا در مورد آینده تصمیم گرفت
گروه ورزشی: پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی و 51 ساله، در سال 2016 و پس از سپری کردن دورانی موفق در باشگاه هایی چون بارسلونا و بایرن مونیخ، به منچسترسیتی پیوست. گواردیولا از آن زمان تاکنون چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی و چهار بار جام اتحادیه را با این باشگاه فتح کرده است. قرارداد فعلی این سرمربی تا پایان این فصل اعتبار داشت و اخباری در مورد احتمال جدایی پپ گواردیولا و حتی احتمال حضور این تیم روی نیمکت تیم ملی برزیل شنیده شده بود، اما به نظر می رسد او برای ماندن در منچسترسیتی با مدیران این تیم به توافق کامل دست یافته است.

نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد قرارداد پپ گواردیولا به صورت یک ساله تمدید می شود و گزینه ای برای تمدید برای سال دوم نیز وجود دارد. اما در صورت عدم تمایل هر یک از طرفین به ادامه همکاری، بند فسخ قرارداد نیز گنجانده شده است. همین اتفاق در نوامبر سال 2020 نیز رخ داده بود و گواردیولا و منچسترسیتی تصمیم به فعال کردن بند سال دوم همکاری نیز گرفتند.
تعطیلات نیم فصل برای جام جهانی 2022 قطر بهترین فرصت برای نهایی کردن مذاکرات بین پپ گواردیولا و منچسترسیتی بود و به زودی این خبر به صورت رسمی اعلام می شود. در صورت ماندن گواردیولا در این باشگاه تا پایان قرارداد، او 9 سال هدایت منچسترسیتی را بر عهده داشته است.
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها