به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۳۷۰۹۹۷

رنار: مسی مثل بازی با برزیل انگیزه نداشت

رنار: مسی مثل بازی با برزیل انگیزه نداشت
گروه ورزشی: تیم ملی آرژانتین با کسب عنوان قهرمانی در کوپا آمه ریکا در سال گذشته و سپری کردن 36 بازی بدون شکست، امروز دچار شوک بزرگی شده و 1-2 برابر تیم ملی عربستان شکست خورد. هروه رنار مدعی شد تیم ملی آرژانتین هنوز می تواند قهرمان جام جهانی شود و البته این نتیجه برای همیشه در تاریخ فوتبال عربستان باقی خواهد ماند.
هروه رنار پس از این دیدار گفت: "آنها در 36 بازی گذشته خود حتی یک بار نیز شکست نخورده بودند. تیم ملی آرژانتین قهرمان آمریکای جنوبی بوده و بازیکنان فوق العاده و شگفت انگیزی در اختیار دارد. اما این فوتبال بوده و گاهی اوقات ممکن است اتفاقات واقعا دیوانه وار و عجیبی در یک مسابقه رخ دهد. از نظر تاکتیکی در نیمه اول خوب نبودیم. اگر گل دوم را دریافت می کردیم، فکر می کنم بازی دیگر تمام شده بود. من در بین نیمه از عملکرد بازیکنان تیم ملی عربستان راضی نبودم، زیرا پرس و میل ما برای ارائه بازی مدنظرمان، رضایت بخش نبود.

اما امروز زمین و زمان به نفع ما پیش رفت. همه چیز در فوتبال ممکن است رخ دهد و گاهی اوقات حریف شما در بهترین شرایط خود نیست. تصور کنید که انگیزه لیونل مسی هنگام بازی مقابل عربستان مانند زمانی نیست که این بازیکن مقابل تیم ملی برزیل به میدان برود و البته این موضوعی طبیعی است.
ما تاریخ سازی کردیم و این نتیجه برای همیشه در تاریخ فوتبال عربستان باقی خواهد ماند. اما باید به آینده نگاه کنیم و دو بازی دشوار پیش روی تیم ملی عربستان باقی مانده است. در گروه های چهار تیمی، می توانید بازی اول را ببرید و به مرحله بعد صعود نکنید. همچنین ممکن است در اولین مسابقه مغلوب شده و شاید مانند آرژانتین در این دوره قهرمان جهان شوید. رخ دادن چنین اتفاقی در فوتبال ممکن است."
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها