به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۳۷۱۰۵۷

مشکل بامزه گرت بیل در جام جهانی ۲۰۲۲

مشکل بامزه گرت بیل در جام جهانی ۲۰۲۲
گروه ورزشی:گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید و گران‌ترین بازیکن جهان در هنگام پیوستن به کهکشانی‌های مادرید، در قطر نمی‌تواند به تفریح همیشگی‌اش بپردازد. دیدار تیم‌های فوتبال امریکا و ولز با گل دیرهنگام گرت بیل از روی نقطه پنالتی با نتیجه تساوی به پایان رسید.
 
ولزی‌ها که به اعتقاد بسیاری فوتبال‌شان به قبل و بعد از گرت بیل تقسیم می‌شود، بعد از ۶۴ سال در جام جهانی به گل رسیدند تا کاپیتان و اسطوره فوتبال کشورشان به محبوبیتی فراتر از قبل دست پیدا کند.اما علاقه بیش از حد این ستاره به ورزش گلف که حواشی تمام‌نشدنی‌ای برای او در مادرید رقم زده بود، همچنان در جام جهانی هم به دنبال او است و گلف بازی کردن یا نکردن او و هم‌تیمی‌هایش در طول مدت حضور ولز در قطر، سوژه پرسش خبرنگاران از سرمربی این تیم و خود این بازیکن شد.

راب پیج، سرمربی ولزی‌ها در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم برابر امریکا گفته بود که بازی گلف در جریان جام جهانی برای شاگردانش ممنوع است چرا که انجام آن تناسبی با شرایط اردویی این تیم در آستانه جام جهانی ندارد و هم‌خوانی‌ای هم با فوتبال ندارد.گرت بیل با وجود دور بودن از سطح اول فوتبال باشگاهی، همچنان یک فوق‌ستاره در تراز ملی برای کشورش محسوب می‌شود. محبوبیت او در بین هم‌تیمی‌ها و فوتبال‌دوستان کشورش به خوبی در قاب دوربین امیرحسین خیرخواه به تصویر کشیده شده است.

موضوعی که علاوه بر بیل، بازیکنان دیگری از تیم ولز از جمله آرون رمزی را هم از پرداختن به تفریح موردعلاقه اش دور نگه داشته اما بُت فوتبال‌دوستان ولزی، آنچنان هم از گلف جا نمانده است:"از نظر ذهنی،  زمین گلف همیشه جایی بوده که به من کمک کرده است از فشار فوتبال و دشواری‌های زندگی دور شوم. در گلف، شما این شانس را دارید که با دوستان، در آرامش و سکوت و همچنین به دور از دوربین باشید. این یک راه عالی برای فرار از زندگی پر هیجان یک فوتبالیست حرفه ای است. در اینجا من این امکان را ندارم، بنابراین مجبورم از پلی‌استیشن برای شبیه‌سازی آن استفاده کنم و این تنها راه گلف‌بازی در قطر است.
مرجع : جی پلاس
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها