به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۷۱۱۱۱
شکوری:

کی‌روش باید پاسخگوی این اتفاق باشد

کی‌روش باید پاسخگوی این اتفاق باشد
گروه ورزشی:یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه شکست سنگینی را برابر انگلیس به دست آوردیم گفت: ترکیب اصلی ایران اشتباه بود و هیچکس جز «کارلوس کی‌روش» نمی‌تواند در این مورد پاسخگو باشد.به گزارش مهر، هادی شکوری در خصوص شکست ۶ بر ۲ تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلستان گفت: بدترین شکست را در جام جهانی پذیرا شدیم. معتقدم ترکیب ابتدایی اشتباه بود و خود کی روش باید پاسخگوی این اتفاق باشد.
 
وی ادامه داد: می‌توانستیم با یک ترکیب بهتر بازی قابل قبول تری از خود ارائه دهیم اما متأسفانه تغییراتی که صورت گرفت دیر بودو تیم ملی نتوانست مقابل انگلیس عملکرد خوبی داشته باشد.مدافع پیشین فوتبال ایران افزود: نمی دانم تفکرات کی روش برای این دیدار چه بود. به نظرم او اشتباهات زیادی داشت و تاوان این اشتباه را هم ملی پوشان ما پس دادند. باید از این شکست درس گرفته باشیم و برای دو دیدار آینده هم حریفان را به خوبی آنالیز کنیم و هم یک ترکیب قابل قبول را مقابل ولز و آمریکا به میدان بفرستیم.
 
شکوری در خصوص عملکرد بازیکنان تیم ملی تصریح کرد:: وقتی یک تیم شش گل دریافت می‌کند مشخص است که اشتباهات زیاد بوده است. البته طارمی دو بار دروازه حریف را باز کرد اما نتوانست مانع شکست شود. در این دیدار به اعتقاد من حسین حسینی دروازه بان تیم ملی بی تقصیر بود و خط دفاع ما روز بسیار پراشتباهی را پشت سر گذاشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اگر بیرانوند در زمین می‌ماند و آن اتفاق رخ نمی‌داد بازهم ۶ گل دریافت می‌کردیم؟ گفت: فکر می‌کنم بیرانوند هم بود ما این گل‌ها را دریافت می‌کردیم چون سیستم دفاعی و خط دفاع عامل اصلی این شکست بود.کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: اگر به دنبال صعود به مرحله بعد هستیم باید این شکست سنگین را به فراموشی سپرده و درس از آن بگیریم. سه روز فرصت داریم تا خود را آماده دیدار برابر ولز کنیم و باید ببینیم کادر فنی چه تدابیری برای این دیدار خواهد اندیشید تا بتوانیم یک بازی آبرومند را مقابل ولز انجام دهیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها