به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۳۷۱۱۶۹

درخشش یک سریال کره‌ای در امی بین‌المللی

درخشش یک سریال کره‌ای در امی بین‌المللی
گروه فرهنگی: آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی بین‌المللی برندگان امسال جوایز امی را اعلام کرد و بریتانیا ببیشترین جوایز در امی بین‌الملل ۲۰۲۲ را از آن خود کرد.به گزارش ایسنا، مراسم اهدای جوایز پنجاهمین دوره از امی بین‌المللی با حضور نامزدهای کشورهای مختلف از جمله بریتانیا، فرانسه و کره جنوبی برگزار شد.
 
۲۳ کشور در ۱۵ شاخه مختلف در جوایز امسال به رقابت پرداختند و بریتانیا موفق شد هفت جایزه را به خود اختصاص داد. فرانسه تنها کشوری بود که با کسب جایزه در دو شاخه‌ بیش از یک جایزه کسب کرد.در این مراسم سریال کُره‌ای «احساس پادشاه» جایزه شاخه بهترین تله‌نوولا را کسب کرد. این سریال پیش‌تر در هفدهمین دوره جوایز درام سئول و چهل و نهمین دوره جوایز برنامه‌های کُره به عنوان برگزیده معرفی شده بود.

بریتانیا امسال موفق شد دو جایزه مهم این رقابت از جمله بهترین سریال کمدی و بهترین سریال درام را به خود اختصاص دهد.«دوگری اسکات»،‌ بازیگر اسکاتلندی نیز برای بازی در سریال « Irvine Welsh’s Crime»‌ برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد. «لو دو لاژ»، هنرپیشه فرانسوی نیز برای بازی در سریال «مراسم زن‌های دیوانه» به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها