به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۳۷۱۱۸۹

تماس ساپینتو با استقلالی‌ها، در این بازی متوقف نشوید

تماس ساپینتو با استقلالی‌ها، در این بازی متوقف نشوید
گروه ورزشی: یکی از تماس های جالب سرمربی تیم استقلال بعد از قهرمانی در سوپرجام با ابوالفضل جلالی بود. بازیکنی که به دلیل سرماخوردگی در هتل ماند و همراه تیم استقلال به استادیوم نرفت و در جشن قهرمانی سوپر جام هم شرکت نکرد. بلافاصله بعد از بازی، ریکاردو ساپینتو با این بازیکن تماس گرفت و قهرمانی تیم را به او تبریک گفت و برای او در ادامه مسیر یعنی تیم ملی و حضور شایسته در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
بدون شک سرمربی تیم استقلال بعد از بازی تیم ملی برابر انگلیس با روزبه چشمی و سیدحسین حسینی تماس گرفته است تا به آنها روحیه بدهد. در این دیدار حسینی و روزبه چشمی همانند دیگر بازیکنان نتوانستند در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشته باشند و در نهایت تیم ملی با نتیجه 6-2 شکست خورد.
آنچه که مسلم است فوتبال ادامه دارد. سیدحسین حسینی و روزبه چشمی و تک تک بازیکنان تیم ملی چاره‌ای ندارند که دیدار با انگلیس را فراموش کنند. بازی با ولز و حتی دیدار با آمریکا یک فرصت تازه برای جبران اشتباهات است. بعد از جام جهانی ماموریت سیدحسین حسینی و روزبه چشمی به عنوان بزرگترهای استقلال تمام نمی‌شود. آنها بعد از قهرمانی در سوپر جام دربی را پیش رو دارند. بنابراین اگر بخواهند در بازی با انگلیس متوقف شوند در آینده هم بازنده خواهند بود.
ریکاردو ساپینتو که یکی از حسن های مربیگری اش برقراری ارتباط صمیمانه با بازیکنان است به طور حتم می داند یکی از وظایف سنگینش این روزها برگرداندن این دو بازیکن به روزهای خوب است. دو بازیکنی که شاید به دلیل نمایش برابر تیم ملی انگلیس مقابل ولز و آمریکا به میدان نیایند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها