به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۳۷۱۲۱۵

ثبت رکورد تاریخی برای دیویس در شب شکست لیکرز

ثبت رکورد تاریخی برای دیویس در شب شکست لیکرز
گروه ورزشی: به نقل از تسنیم، تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز در هفدهمین دیدار از فصل جاری لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA و در غیاب جیمز هاردن و جوئل امبید موفق به شکست بورکلین نتس شد. توبیاس هریس در غیاب دو ستاره تیم فیلادلفیا 24 امتیاز برای این تیم کسب کرد و کایری اروینگ هم پس از پایان دوران محرومیت خود 23 امتیاز برای نتس به دست آورد.
کایری اروینگ، گارد رأس تیم بروکلین نتس به دلیل انتشار یک ویدئو ضد یهودی در صفحه اجتماعی خود با محرومیت از 5 بازی بدون دستمزد از سوی مدیران تیم مواجه شده بود.
بن سیمونز، ستاره استرالیایی تیم بروکلین و بازیکن فصل پیش تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز در بازگشت به سالن ولز فارگو شهر فیلادلفیا، توسط هواداران این تیم، هو شد. سیمونز در فصل گذشته اعلام کرد به هیچ عنوان نمی‌تواند برای فیلادلفیا بازی کند و خواهان خروج از این تیم شد.
تیم فینیکس سانز با 25 امتیاز میکال بریجز و دویم بوکر و در غیاب کریس پال، گارد رأس باتجربه خود بر لس‌آنجلس لیکرز غلبه کرد. لبران جیمز همچنان برای لیکرز بازی نکرد و مصدوم بود و درخشش آنتونی دیویس هم برای پیروزی لیکرز کافی نبود. دیویس در این دیدار 37 امتیاز، 21 ریباند، 2 پاس گل، 5 دفاع و 5 توپربایی داشت.
AD نخستین بازیکن لیگ پس از چارلز بارکلی (سال 1988) است که در یک بازی 35+ امتیاز، 20+ ریباند و 5+ توپربایی در یک بازی انجام می‌دهد. او نخستین بازیکن تاریخ لیگ است که در یک مسابقه، 35+ امتیاز، 20+ ریباند، 5+ توپربایی و 4+ دفاع انجام می‌دهد.
نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:
بروکلین 106 - فیلادلفیا 115
لیکرز 105 - فینیکس 115
ساکرامنتو 113 - ممفیس 109
دیترویت 110 - دنور 108
برچسب ها: بسکتبال NBA
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها