به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۳۷۱۲۷۹

به خاطر نظام نبود، حرف سلبریتی‌ها پشم هم نبود!

به خاطر نظام نبود، حرف سلبریتی‌ها پشم هم نبود!
گروه سیاسی:سایت رویداد۲۴ نوشت: اردشیر مطهری نماینده گرمسار می‌گوید: ما از کسانی که چهره می‌شوند و بالاخره در این مملکت اعتبار کسب می‌کنند، توقع داریم. یعنی با عنایتی که نظام و مردم دارند به جایگاه‌هایی می‌رسند که تقریباً جوان‌های ما خیلی از این رفتارها، اعمال و تیپ این افراد را به عنوان الگو برداشت می‌کنند و این افراد دیگر متعلق به خودشان نیستند و باید آن‌ها را متعلق به مردم و نظام دانست، پس انتظار است که آن‌ها بهترین الگو باشند، نه از نظر مالی و جایگاهی، بلکه از لحاظ تیپی، اخلاقی، یعنی جوان‌های ما دوست داشته باشند، جای این عزیزان باشند.
او می‌گوید: امروز در برابر ایران، دشمنانی مثل اسراییل، عربستان، شبکه ایران اینترنشنال و خیلی جا‌های دیگر وجود دارند که عملاً مقابل ما صف‌آرایی کردند. پس همه ما برای مقابله با این دشمنان، به جهت حفظ کشور، دستاورد‌های شهدا و انقلاب مسئولیم.
 
سلبریتی‌ها باید مسیر سردار سلیمانی را ادامه دهند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: امروز کسی حق ندارد با مسائل ملی، شخصی رفتار کند. اگر اختلاف‌نظر هم داریم در جایگاه ملی باید مشق و رسالت‌مان در رابطه با کشور، استقلال‌مان و مقاومت‌مان مثل سردار سلیمانی باشد که این موضوع در تشییع پیکر او با حضور ۲۵ میلیون ایرانی، به همگان ثابت شد.
 
مطهری می‌گوید: امروز سلبریتی‌های ما باید مسیر حاج قاسم را ادامه دهند. یعنی باید دلسوز مردم و نظام باشند. امروز جبهه جنگ تغییر کرده است، به عبارتی زمین و زمان آن متغیر است.
بستن مچ‌بند مشکی توسط ورزشکاران می‌تواند به خاطر حادثه شاهچراغ باشد
 
این چهره اصولگرا می‌گوید: اینکه برخی ورزشکاران، مچ‌بند مشکی به دست بستند یا شادی پس از موفقیت نکردند، می‌تواند به خاطر حادثه شاهچراغ هم باشد. باید خوشبین باشیم، یعنی ما هم باید بهره‌برداری مثبت خودمان را از رفتار این ورزشکاران داشته باشیم. از طرفی، دشمن می‌خواهد بهره‌برداری منفی خودش را بکند. یا مثلاً اینکه می‌گویند بازیکنان تیم ملی سرود ملی را نخواندند، من که نگاه کردم دیدم یک خط درمیان بازیکنان، سرود را خواندند، پس ما باید بیاییم و این موضوع را پررنگ کنیم.
سلبریتی‌ها به خاطر نظام جایگاه پیدا کردند، اگرنه کسی حرف آنها را پشم حساب نمی‌کرد
 
وی می‌گوید: سلبریتی‌ها در این نظام و به واسطه این مردم به اوج رسیدند و همه چیز آن‌ها برای نظام و مردم است. آبان سال ۹۸ مگر کشور مشکل نداشت، چرا آن موقع پای کار نیامدند؟ مگر جنگ نداشتیم، چرا آن زمان پای کار نیامدند؟ این سلبریتی، چطور آمده و رشد کرده است؟ سلبریتی‌ها به خاطر نظام جایگاه پیدا کردند و قبل از اینکه سلبریتی شوند، واقعاً چه جایگاهی داشتند و کسی حرف آن‌ها را پشم حساب می‌کرد؟ اینکه این‌ها آمدند و رشد کردند در این نظام بوده نه ابتکار خودشان. بالاخره این افراد انتخاب شدند و از خیلی از فیلتر‌ها رد شدند.
مطهری می‌گوید: آن سلبریتی که بچه‌اش را گذاشته در فلان دبیرستان یا کالج انگلستان، پولی که به آن کالج می‌دهد، معادل هزینه ۱۰ روستای سیستان و بلوچستان است. حالا باید پرسید این سلبریتی‌ها الان شدند، دلسوز کشور و مردم؟ برای همین باید هوشمند باشند و گول نخورند، چون صهیونیست، پشت این ماجرا‌ها است و یا عربستان ۲۴ ساعته به وسیله شبکه‌های معاندش، پای کار هست.
 
برخی از سلبریتی‌ها چوب نداشتند به سگ بزنند
نماینده گرمسار می‌گوید: بعضی از سلبریتی‌ها که پولشان را در خرید ملک، زمین، ویلا، برج‌سازی، ماشین و غیره برده‌اند از کجا بوده است؟ خدا وکیلی برخی از این‌ها چوب نداشتند به سگ بزنند.
 
او می‌گوید: ورزشکاری که نماینده ملت ایران است، نمی‌تواند رفتار فردی با موضوع داشته باشد، چون آن‌ها متعلق به نظام ایران هستند. اگر قرار باشد اعتبارشان، جایگاه و پول زیاد را از نظام و مردم کسب کنند و بعد یک دفعه یادشان بیاید در ایران اشباع شده‌اند و باید در جهان مطرح شوند و باج خود را بگیرند، بی‌انصافی و بی‌عدالتی است. ما حق غفلت و خیانت به نظام را در این جنگی که راه افتاده، نداریم.
خاک بر سر وزارت ورزش کند که این افراد را برای مسابقات برگزیدند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: اینکه سرود ملی را نخوانند یک غفلت است و باید ورزشکار روی به خواندن سرود ملی بیاورد. خاک بر سر وزارت ورزشی کنند که مسئولانی را در کار قرار داده که این افراد را برای مسابقات، برگزیدند. دشمنان نظام هم دارند این افراد را تحریک می‌کنند و طوری خبررسانی دارند که انگار فردا صبح کار نظام تمام است. اکنون در نخواندن سرود تیم ملی باید یقه آن‌هایی را گرفت که این افراد را انتخاب کردند. ما این همه آدم و حتی افراد بهتر از این‌هایی که اعزام‌شده را داریم، چرا مسئولان در انتخاب‌شان دقت نمی‌کنند؟
مطهری می‌گوید: اکنون که این اتفاقات افتاده باید تمام زوایای کار بررسی شود، یعنی بیاییم بگوییم چه کسانی این افراد را انتخاب کردند؟ بعد بررسی و طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان شود. اکنون خیلی دل مردم به درد آمده و آقای وزیر باید بیاید شفاف‌سازی کند. مردم از این رویکرد، گلایه‌مند هستند و به خود من مراجعه کردند. پرچم ما، نماد اقتدار، هویت و عظمت ما است و سرود ایران هم، نمادی از عزت و اقتدار ما است، برای همین کسی حق ندارد به آن، خدشه وارد کند.
وی می‌گوید: در کشور ترکیه، پرچم را روی سرشان می‌گذارند و دور می‌زنند، اما برخی از این آقایان، امر به آن‌ها مشتبه شده است که چنین رویکرد‌های غیراخلاقی را انجام می‌دهند. برخی از همین‌ها به لطف نظام به امکانات و جایگاه رسیدند و پول‌شان از پارو بالا می‌رود، حالا دنبال فرار از پرداخت مالیات هستند و می‌خواهند به واسطه اسم‌شان از خیلی از مسئولیت‌ها فرار کنند.
برچسب ها: اعتراضات

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۲:۴۳
فوتبال را از کجا دیدی که بازیکنانش یکی در میان سرود ملی رو خواندند؟ :) (406617)
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۷:۲۵
دشمن اصلی مردم شمایید نه دیگران زیرا غارتگری و دروغگویی شیوه حکو مت است چرا حهاد علیه فساد و غارتگری ندارید ولی علیه جوانان معترض اره (406639)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها