به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۳۷۱۳۰۲

خوشحالی کین از فروش یونایتد: چه خبر خوبی!

خوشحالی کین از فروش یونایتد: چه خبر خوبی!
گروه ورزشی: منچستریونایتد در چند روز گذشته با اخبار متفاوتی روبرو بوده و اتفاقات بسیاری در این باشگاه رخ داده است. 
این باشگاه ابتدا اعلام کرد که با توافقی دو طرفه تصمیم به فسخ قرارداد با کریستیانو رونالدو گرفته است و به همکاری‌اش با این فوق ستاره پرتغالی پایان داده است. 
آنها سپس با انتشار بیانیه‌ای تایید کردند که خانواده گلیزر پس از 17 سال حضور در این باشگاه و حواشی متعددی که در دوران مالکیت‌شان تجربه کردند تصمیم به فروش یونایتد گرفتند، اتفاقی که بارها و بارها بحث آن از سوی هواداران شیاطین سرخ مطرح شده بود. 

روی کین در گفتگو با ITV در این باره اظهار داشت:« این خبر بسیار خوبی برای هواداران یونایتد است. آنها  در چند سال اخیر بارها به دنبال چنین اتفاقی بودند. هیچ ارتباطی بین آنها و گلیزرها وجود نداشت. آنها صرفا تاجرانی بودند که در صدر این باشگاه حضور داشتند و رفتن آنها می‌تواند خبر خوبی برای هواداران باشد.»
پیش از این رونالدو نیز در مصاحبه جنجالی‌اش که منجر به جدایی او از یونایتد شد ادعا کرده بود که گلیزرها به این باشگاه به چشم منبع درآمد نگاه می‌کنند و هیچ ارتباط عاطفی بین آنها و شیاطین سرخ وجود ندارد. 
هواداران یونایتد در طول سال‌های اخیر بارها و بارها تعدادی تظاهرات را علیه حضور گلیزرها در راس این باشگاه ترتیب داده بودند و حالا قرار است به خواسته‌شان برسند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها