به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۳۷۱۳۱۵
به اتهام توهین به تیم ملی فوتبال!

موج بازداشت ها ادامه دارد؛ وریا غفوری هم بازداشت شد

موج بازداشت ها ادامه دارد؛ وریا غفوری هم بازداشت شد
گروه ورزشی: کاپیتان اسبق استقلال و مدافع این فصل فولاد خوزستان بازداشت شد. طبق اخبار منتشر شده امروز و بعد از تمرین تیم فولاد خوزستان، وریا غفوری بازیکن این تیم بازداشت شد. خبرگزاری برنا از بازداشت وریا غفوری خبر داد.
در متن خبر کوتاهی که برنا منتشر کرده، آمده است: وریا غفوری بازیکن تیم فولاد خوزستان به اتهام توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران و تبلیغ علیه نظام بازداشت شد. تاکنون منابع رسمی درباره این خبر توضیحی نداده اند. پیشتر نیز اخباری در رابطه با بازداشت غفوری منتشر شده بود اما تکذیب شد. قوه قضائیه توضیحی در خصوص بازداشت این بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تهران ارائه نداده است.
گفتنی است که در جریان اعتراضات بعد از مرگ تلخ مهسا امینی تاکنون تعدادی از چهره‌های ورزشی و هنری بازداشت شده‌اند. 

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۹:۵۸
بعد میگند بیایید گفتگو کنیم. بخاطر چند تا استوری در حمایت از کردها دستگیرش کردند (406663)
۱۴۰۱/۰۹/۰۴ ۰۷:۱۶
خبر تاسف و تاثر و ناامید کننده ای است (406707)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۰۴ ۰۷:۴۸
با این باز داشته‌ هیچ مشکلی حل نخواهد شد عده ای تصمیم گیر بجای اینگه حرف مردم را بشنوند فکر می کنند با تهدید و بازداشت بر اعتراضات غلبه خواهند کرد ، شاه با مردم این کار را نمی کرد تا دیر نشده باید بخود آیند وحرف مردم را نشنوند (406709)
۱۴۰۱/۰۹/۰۴ ۰۷:۵۰
چقدر حقیرن اینا.چون بقیه مخالفت فکر کردن باید بهشون توهین و حمله کنی.مثل اون اتفاق چند شب پیش که طرف نیومد بیرون تجمع و شعار بده،رفتن خونشو اتیش زدند.افکار تجزیه طلبی داره اونوقت تو تیم ملی و استقلال تهران بازی میکرد.هم از آخور میخوره هم از توبره. (406710)
۱۴۰۱/۰۹/۰۴ ۱۶:۵۶
هر کسی که باشرف باشد جایش زندان است (406763)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها