به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۳۷۱۳۱۷

توضیح دی‌بروینه درباره دعوا در زمین: مشکلی نبود!

توضیح دی‌بروینه درباره دعوا در زمین: مشکلی نبود!
گروه ورزشی:  تیم ملی بلژیک شب گذشته در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کانادا رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
میکی باتشوایی تک گل این بازی را به ثمر برساند و این در حالی بود که کانادا این فرصت را داشت که در دقایق ابتدایی بازی از حریف پیش بیفتد اما آلفونسو دیویس پنالتی را خراب کرد تا آنها حسرت این موقعیت را بخورند. 
بازی خوب کانادا در این دیدار و همچنین نمایش نه چندان خوب شیاطین سرخ اروپا باعث شد که دی بروینه از عملکرد هم تیمی‌هایش و سبک بازی این تیم ناراضی باشد و بحثی بین او، مارتینز و آلدرویرلد در زمین دربگیرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 

این ستاره منچسترسیتی پس از پایان بازی در این باره گفت:« من فکر کردم که ما سبک بازیسازی درستی در نیمه اول نداشتیم و نتوانستیم از فضاهایی که داشتیم استفاده کنیم. در نیمه دوم شرایط به مراتب بهتر شد اما باز هم به عنوان یک تیم به اندازه‌‎ای که باید خوب نبودیم.»
او با اشاره به بحثش با آلدرویرلد اظهار داشت:« بحث ما دقیقا درباره همین موضوع بود. فکر می‌کنم فضاها بیشتر از آن چیزی بود که دیده می‌شد و باورم این است که ما بیش از حد به دنبال استفاده از توپ‌های بلند بودیم، در حالی که فضای کافی برای پیشروی وجود داشت. بحث در زمین درباره سبک بازی مشکلی نیست. ما باید یاد بگیریم که بهتر بازی کنیم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها