کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ثروتمندتر از سیتی و PSG: اپل مشتری یونایتد شد

3 آذر 1401 ساعت 18:12


گروه ورزشی: باشگاه منچستریونایتد در روزهای اخیر با تغییرات بسیاری روبرو شده که یکی از آنها تغییر مالکیت این باشگاه است. 
خانواده آمریکایی گلیزر پس از 17 سال حضور در راس این باشگاه اعلام کردند که در حال بررسی گزینه‌های در دسترس برای انتقال مالکیت یونایتد هستند. 
پیش از این گفته شده بود که دیوید بکام قصد دارد شرایط خرید این باشگاه را بررسی کند اما توانایی مالی او به حدی نیست که بخواهد کل این باشگاه را خریداری کند و به همین دلیل احتمالا به عنوان یکی از اعضای کنسرسیومی اقدام به ارائه پیشنهادا خواهد کرد. 

اما حالا به نظر می‌رسد که شرکت اپل که دارایی آن نزدیک به 2.4 تریلیون دلار تخمین زده شده است قصد دارد پیشنهادی به ارزش هفت میلیارد دلار برای خرید یونایتد ارائه کند. 
این در حالی است که گلیزرها اعلام کرده‌اند خواهان دریافت 10 میلیارد دلار برای فروش این باشگاه هستند اما به احتمال بسیار زیاد حاضر به فروش یونایتد با بالاترین پیشنهاد دریافتی خواهند بود. 
با وجود مطرح شدن این مبلغ از سوی گلیزرها، بسیاری از کارشناسان اقتصادی ارزش شیاطین سرخ را بین پنج تا هشت میلیارد دلار تخمین زده‌اند. 
در صورتی که اپل با ارائه این پیشنهاد موفق به خرید منچستریونایتد شود، این باشگاه از باشگاه‌هایی با مالکان عربی مانند منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و نیوکسل هم ثروتمندتر خواهد شد. 


کد مطلب: 371323

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/371323/ثروتمندتر-سیتی-psg-اپل-مشتری-یونایتد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir