به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۳۷۱۳۴۰

انتقاد از تیم شکست‌خورده دولت رئیسی

انتقاد از تیم شکست‌خورده دولت رئیسی
گروه سیاسی: روزنامه فرهیختگان نوشت: درحالی‌که هنوز طول عمر دولت به نیمه نیز نرسیده کژکارکردی‌های موجود باعث شده است تا تصویری از یک تیم شکست خورده در اذهان عمومی بازنمایی شود، این تصویر برای تغییر نیاز به تعویض برخی از اعضای تیم و آوردن چهره‌هایی دارد.
دولت برای بزرگ‌ترین شعار خود یعنی ساخت ۴ میلیون مسکن، وزیری را انتخاب کرد که تا چند روز قبل از جلسه رای اعتماد کاندیدای تصدی وزارت نفت بود. نتیجه این انتخاب نیز در نهایت به استعفای رستم قاسمی انجامید. آنچه درمورد عدم‌تناسب بین وزارت راه و رستم قاسمی گفته می‌شد درمورد گزینه بال اقتصادی دیگر دولت یعنی وزارت کار نیز صادق بود. حال به یکباره عبدالملکی که یکی از چهره‌های شدیدا مورد انتقاد کابینه دولت بود از سابقه اجرایی ناموفق یک ساله خود بهره برده و به‌عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد انتخاب شده است.
درحالی‌که هنوز طول عمر دولت به نیمه نیز نرسیده کژکارکردی‌های موجود باعث شده است تا تصویری از یک تیم شکست خورده در اذهان عمومی بازنمایی شود، این تصویر برای تغییر نیاز به تعویض برخی از اعضای تیم و آوردن چهره‌هایی دارد که بتوانند با اصلاحات اساسی در حوزه‌های مهمی همچون درمان، ارتباطات، مسکن و خودرو گل‌های خورده را جبران کرده و مانع از ثبت یک شکست سنگین شوند.

 

میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۲۱:۱۵
دولت فرمایشی بهتر از این نمیشه (406668)
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۲۲:۰۶
به همین دلیل انتصاب کردن که دولت یکدست را نشان مردم بدن چون ادعا زیاد داشتن در فیفا (406672)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها