کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک قاتل سریالی در ترکیب ولز مقابل ایران

ایلنا , 4 آذر 1401 ساعت 10:59


گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال ولز تا ساعاتی دیگر آماده مصاف با ایران در جام جهانی خواهد شد. دیداری مهم که نتیجه آن برای هر دو تیم تعیین کننده است. هم ایران و هم ولز بازیکنان کلیدی و تأثیرگذاری در ترکیب خود دارند و یکی از نفرات مهم امروز آرون رمزی، هافبک این تیم است که با سابقه حضور در آرسنال و یوونتوس، این روزها برای نیس بازی می‌کند. 

رمزی یکی از عجیب ترین فوتبالیست‌های دنیاست که از او به عنوان قاتل سریالی یاد می‌شود چرا که تا مدت‌ها هرزمان موفق به گلزنی می‌شد خبر درگذشت یک چهره مطرح دنیا هم به دنبالش منتشر می‌شد و تفکرات خرافاتی او را به همین دلیل بازیکنی شوم می‌دانستند و این موضوع سوژه طنز در دنیای مجازی شده بود. به همین بهانه سراغ چند نمونه از این اتفاقات رفتیم. 

ابتدا به روز تولد این بازیکن بر می گردیم: ۲۶ دسامبر سال ۱۹۹۰. در این روز انقلاب مخالفان اتحاد جماهیر شوروی بعد از ۶ سال و ۹ ماه به ثمر نشست و اتحاد جماهیر شوروی، یکی از قدرتمند ترین کشور های آن زمان دنیا فروپاشی شد و به چند کشور از جمله روسیه و اوکراین، تبدیل گشت.

در ۲۶ دسامبر ۲۰۰۳، او در حالی جشن تولد سیزده سالگی خود را گرفت که زلزله ای به قدرت ۶.۶ ریشتر، شهر بم ایران را لرزاند و کشته ها و خسارات زیادی بر جای گذاشت. زلزله ای که با واکنش جهان روبرو شد و از همه جای دنیا برای کمک و امداد به مردم آسیب دیده بم، به ایران نیرو یا کمک فرستاده شد.سال بعد نیز روز تولد او، دنیا آرام نبود. این بار مشکل بزرگی در اقیانوس هند اتفاق افتاده بود. روز ۲۶ دسامبر ۲۰۰۴، سونامی بزرگی در اقیانوس هند اتفاق افتاد.یک فاجعه تمام عیار با بیش از ۱۵۰ هزار کشته و زخمی و میلیون ها بی خانمان در ۱۱ کشور دنیا.

در شانزده سالگی و هجده سالگی او نیز، زلزله هایی در تایوان و چین روی داد.او در سال ۲۰۰۸ به جمع توپچی ها اضافه شد. روز اول ماه می ۲۰۱۱ رمزی توانست مقابل منچستریونایتد گلزنی کند. گلی که در نهایت باعث پیروزی ۱-۰ توپچی ها بر شیاطین سرخ شد. فردای آن روز دنیا در بهت فرو رفت. یکی از بزرگترین تروریست های جهان، اسامه بن لادن، توسط ماموران ارتش آمریکا کشته شد.

گل بعدی او در روز دوم اکتبر ۲۰۱۱ بود. گلی که تاتنهام هاتسپر زد. تک گل او که نتوانست از شکست تیمش مقابل حریف دیرینه خود جلوگیری کند. سه روز بعد و در روز ۵ اکتبر سال ۲۰۱۱، این بار مدیر افسانه ای شرکت اپل بود که قربانی شد و استیو جابز به دلیلی که آن را سرطان لوزالمعده معرفی کرده اند، در ۵۶ سالگی درگذشت.

گل بعدی آرون رمزی نیز داستان ساز شد. گلی که او در ۱۹ اکتبر به تیم مارسی زد. فردای آن روز دیکتاتور وقت لیبی، سرهنگ معمر قذافی، بعد از ماه ها جنگ با انقلابیون کشورش توسط آن ها دستگیر و کشته شد.
گل بعدی او در مقابل ساندرلند بود. در روز ۱۱ فوریه ۲۰۱۲، آرون رمزی توانست در پیروزی دو بر یک شاگردان آرسن ونگر برابر ساندرلند گلزنی کند و این بار در همان روز، بله، دقیقا در همان روز، جسد ویتنی هیوستون، در حمام خانه اش در بورلی هیلز لوس آنجلس پیدا شد.

او در ۲۲ مارچ ۲۰۱۳ این بار با گل خود در پیراهن تیم ملی و در برابر اسکاتلند یک ورزشکار را به قتل رساند. ری ویلیامز، بسکتبالیست سرشناس آمریکایی که سابقه بازی در تیم های نیویورک، نیوجرسی، کانزاس سیتی، سن آنتونیو، بوستون و اتالانتا را دارد، در همان روز در نیویورک درگذشت.

دو گل او برابر کاردیف در روز ۳۰ نوامبر ۲۰۱۳، بازیگر نقش اول مشهور فیلم های سریع و خشن، پل واکر را به داخل تابوت فرستاد. کسی که این بار رمزی آن را در یک سانحه رانندگی به قتل رساند.و اما روز ده آگوست سال ۲۰۱۴. روز دوشنبه ای که آرسنال در یک بازی کاملا برتر توانست منچسترسیتی را با نتیجه ۳-۰ ببرد و قهرمان جام خیریه انگلیس شود. گل دوم آرسنال، روی حرکت و شوت خوب آرون رمزی که این روز ها در اوج است به ثمر رسید. روز ۱۱ آگوست یعنی فردای این روز رسما اعلام شد که رابین ویلیامز، یکی از بزرگترین بازیگران هالیوود، به دلیل خودکشی درگذشته است تا دوباره داستان گلزنی های رمزی و مرگ افراد مشهور سر زبان ها بیافتد.

در ۱۸ دی ماه ۹۵ تیم فوتبال آرسنال در رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر پرستون پیروز شد، آرون رمزی در دقیقه ۴۷ گل توپچی ها را به ثمر رساند و روز بعد آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت و ایران بهت زده شد. 
تکرار این اتفاقات مشابه باعث شد مدت‌ها رمزی سوژه شبکه های اجتماعی و کاربران فضای مجازی شود و او را به طنز به عنوان یک قاتل سریالی معرفی کردند. رمزی حالا یکی از مهره های کلیدی ولز است که قرار است امروز برابر ایران به میدان برود.


کد مطلب: 371388

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/371388/یک-قاتل-سریالی-ترکیب-ولز-مقابل-ایران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir