به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۷۱۴۴۴

ادعای عجیب پدری: آسنسیو باید به بارسا بیاید

ادعای عجیب پدری: آسنسیو باید به بارسا بیاید
گروه ورزشی:پدری، ستاره بارسلونا، معتقد است که مارکو آسنسیو باید فصل آینده در این تیم بازی کند.به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آسنسیو با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز مشخص نیست که آیا او قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا خواهد رساند یا خیر. 

او تابستان گذشته در یک قدمی ترک سانتیاگو برنابئو قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت به حضورش در این باشگاه ادامه دهد و شرایط به شکلی تغییر کرد که حالا مدیران رئال مادرید مذاکرات برای تمدید قرارداد را با این بازیکن شروع کرده‌اند. 

این بازیکن اسپانیایی از این که در ترکیب اصلی رئال قرار ندارد و فرصت چندانی برای بازی به او نمی‌رسد بسیار ناراضی و ناراحت است و دلیل اصلی تصمیمش برای ترک این باشگاه نیز به همین موضوع مربوط است. 
حالا پدری که در تیم ملی اسپانیا با او هم‌بازی است ادعای جالبی را درباره آینده احتمالی این هافبک پس از پایان مهلت قراردادش با رئال مادرید مطرح کرده است. 

این ستاره جوان بارسلونا در گفتگو با ال پارتیدازو کوپه در این باره اظهار داشت:«باید دید که شرایط قرارداد مارکو آسنسیو به چه شکلی پیش خواهد رفت اما من فکر می‌کنم همه بازیکنان خوب باید در بارسلونا بازی کنند. با این حال، چندان در این کارها سررشته ندارم و نمی‌توانم کسی را متقاعد کنم.»آسنسیو در حال حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2022 قطر حضور دارد و در جریان پیروزی 0-7 این تیم برابر کاستاریکا نیز برای لاروخا به میدان رفت. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها