به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۳۷۱۴۷۹

عبدالحمید: سیاست شما به بن‌بست رسیده است

در حالی که امروز، معترضان در سیستان‌و‌بلوچستان بار دیگر به خیابان‌ها آمدند، امام جمعه اهل سنت زاهدان از مسئولان کشور و همچنین اصلاح‌طلبان انتقاد کرد و گفت سیاست‌های جاری کشور به «بن بست» رسیده است.
عبدالحمید: سیاست شما به بن‌بست رسیده است
مولوی عبدالحمید در خطبه‌های امروز نمازجمعه اهل سنت زاهدان به انتقادناپذیری حاکمیتی اعتراض کرد و گفت آنان حاضر نشدند که حرف «منتقدان دلسوز» از جمله خود او را گوش کنند.
وی همچنین با اشاره به «سیاست‌های چهل و سه سال» گذشته در جمهوری اسلامی، گفت: «فریاد مردم و اعتراض مردم نشان می‌دهد که سیاست کاری شما به بن بست رسیده‌ و به این صورت نمی‌شود مشکلات کشور حل شود و کشور اداره شود». مولوی عبدالحمید همچنین به سرکوب اعتراضات در کردستان اشاره کرد و خواستار آزادی همه زندانیان سیاسی به ویژه زندانیان سیاسی کرد شد. 
امام جمعه اهل سنت زاهدان همچنین در سخنرانی خود بدون ذکر نام خاصی گفت: «اصلاح‌طلبان جلو آمدند و گفتند ما اصلاح می‌کنیم، ملت از آنان استقبال کردند و رای بالایی به آنان دادند، اما اصلاح‌طلبان کاری از دستشان برنیامد». عبدالحمید افزود که بزرگترین انتقاد از اصلاح‌طلبان این است که «اصلاحات انجام ندادند و سکوت کردند و نگفتند که از کجا مانع آنان برای اصلاحات شدند».
امام جمعه زاهدان اصلاح‌طلبان را به «فرصت‌سوزی» متهم کرد و گفت که بر اثر این فرصت‌سوزی، مردم اکنون در فقر گرفتار شده‌اند. بر اساس ویدئوها و گزارش‌های منتشر شده، شهروندان زاهدان، سراوان، خاش و چابهار پس از نمازجمعه به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر دست به اعتراض  زدند. همچنین ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد که به معترضان در خاش تیراندازی شده است.
 

راضیه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۱۳:۴۲
جانم فدایت مولانا (406900)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۱۶:۱۰
درود بر این مرد آزاده (406944)
K.mir
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ۰۳:۵۶
س درستش همینه چرا خبرها همش باید از یک سیستم ویک کانال مشخص واز تفکر راست سنتی کهنه بدون تحول خواه بیرون بیاد چرا نباید به نظر منتقدان وقعی نهاد وتوجه نکرد چرا عده‌ای بی نام ونشان از تریبون رسمی حکم اعدام یا زندان یا حد جاری میشه چرا جز خود دیگران راقبول ندارن رای مشخص میشه چه تفکری قابل قبول مردمه اسلام بدون جمهور اصالتش را از دست میده وهکذا (407144)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها