به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۳۷۱۶۳۴

خرید قسطی گوشی موبایل

گروه کسب و کار: تلفن همراه یکی از ملزومات زندگی در دنیای دیجیتال مدرن است و اهمیت آن را نمی‌توان نادیده گرفت. می‌توان گفت یکی از پرکاربردترین گجت‌های شخصی که به‌صورت مستمر و روزانه از آن استفاده می‌کنیم تلفن همراه ماست. با توجه ‌به قیمت نسبتاً بالای گوشی‌های همراه، باید در انتخاب دقت بالایی به خرج داد. خرید قسطی گوشی موبایل یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود. 
خرید قسطی گوشی موبایل
سیستم‌عامل یکی از مهم‌ترین عناصر انتخاب گوشی
قبل از خرید گوشی موبایل یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید آن باید به آن توجه کنید سیستم عامل آن است، بدین معنی که باید بدانید سیستم عامل گوشی موبایل شما دقیقاً از کدام نوع بوده و ویژگی‌های آن چیست؟ و چه انواعی از آن در بازار وجود دارد؟
به زبان ساده، یک سیستم عامل رابط بین کاربر و سخت‌افزار است، خواه تلفن، کامپیوتر یا لپ‌تاپ. محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌ها برای انواع گوشی‌های موبایل IOS و Android هستند. سیستم عامل iOS منحصر به آیفون است و برندهای دیگر از آن استفاده نمی‌کنند. یکی از ویژگی‌های مثبت سیستم عامل iOS این است که می‌توانید هر آپدیتی را حتی سال‌ها پس از انتشار به‌راحتی دانلود و نصب کنید.

از سوی دیگر امنیت مهم است؛ سیستم عامل iOS یکی از امن‌ترین و غیرقابل کرک کردن سیستم‌عامل‌های جهان به‌حساب می‌آید. البته سیستم عامل iOS نسبت به سایر سیستم‌عامل‌ها، آزادی عمل کمتری ارائه می‌دهد. سیستم عامل اندروید یکی دیگر از سیستم‌عامل‌هایی است که در حدود 80 درصد گوشی‌های موبایل مختلف با برندهای مختلف استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های سیستم عامل اندروید این است که می‌توانید پس از اتصال به کامپیوتر به کل حافظه داخلی دستگاه خود دسترسی داشته باشید. از طرفی اندروید فقط به عکس‌های گرفته شده با خود گوشی دسترسی دارد.
سیستم عامل اندروید هیچ محدودیتی در نصب برنامه‌های مختلف ندارد، هر برنامه‌ای قابل دانلود و نصب است. پشتیبانی نرم‌افزاری سیستم عامل اندروید کوتاه‌مدت است.
بعد از اینکه به طور کامل نوع سیستم عامل را شناختید و گوشی موردنیاز خود را انتخاب کردید، می‌توانید به فروشگاه اقساطی یا نقدی موبایل مراجعه کنید و مراحل خرید قسطی گوشی موبایل را انجام دهید.

خرید قسطی گوشی بای قسط



اگر نمی‌توانید تلفن همراه موردنظر خود را به‌صورت نقدی خریداری کنید، می‌توانید به سایت بای قسط دسترسی پیدا کرده، شرایط و ضوابط ویژه خرید قسطی از بای قسط را بررسی کنید و در نهایت در صورت تمایل گوشی موبایل موردنظر خود را خریداری کنید.
فروشگاه اینترنتی بای قسط تمامی گوشی‌ها و برندهای پرطرفدار موجود در بازار را با سیستم عامل اندروید و IOS در اختیار دارد که می‌توانید آن‌ها را با هم مقایسه و با توجه ‌به بودجه خود بهترین گوشی را خریداری کنید. به طور مثال می‌توانید برای خرید قسطی گوشی اپل اقدام کنید. همپنین می‌توانید در مدت فروش اقساطی گوشی موبایل تنها با پرداخت حدود یک‌سوم قیمت، گوشی موبایل موردعلاقه خود را سفارش دهید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها