به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۳۷۱۶۴۰

آنهایی که یک طور دیگر برای چشمی خوشحال شدند

آنهایی که یک طور دیگر برای چشمی خوشحال شدند
گروه ورزشی: دو سید تیم ملی، دو سیدحسینی ایران و دو استقلالی شاگرد کارلوس کی‌روش نزدیک‌ترین‌ها به روزبه چشمی در اردو محسوب می‌شوند. سیدمجید حسینی و سیدحسین حسینی دو بازیکنی هستند که با او رابطه نزدیک‌تری نسبت به سایر بازیکنان دارند و طبیعی است که آنها بیشتر برای هافبک تیم ملی و گلزنی‌اش خوشحال شوند.
مجید حسینی، زمانی که بازیکن جوانی بود و تازه در فوتبال نامش مطرح شد در استقلال با چشمی همبازی بود. او و چشمی آن زمان به تازگی در فوتبال نامی برای خود دست و پا کرده بودند و رویای بزرگی کردن را در سر داشتند.
حسین حسینی هم در آن دوران کنار این دو ستاره کنونی تیم ملی بود و البته که اکنون به عنوان کاپیتان استقلال رابطه خوبی با چشمی دارد. حسینی و چشمی امسال کاپیتان‌های اول و دوم استقلال محسوب می‌شوند و اعتماد ریکاردو ساپینتو را پشت خود دارند.
بعد از گلزنی چشمی مقابل ولز و مهیا شدن زمینه برای یک برد دلچسب برای ایران در جام جهانی دو حسینی عضو تیم ملی که از قضا هردوی آنها به عنوان یار فیکس به میدان رفتند و نمایش کم نقصی داشتند شادی های ویژه‌ای با هافبک تعویضی تیم ملی داشتند. این دو دوست نزدیک روزبه شاید بهتر از بقیه می‌دانستند که او در روزهای گذشته چه فشار سنگینی را تحمل کرده و به همین خاطر جشن‌های خودمانی را در چمن ورزشگاه احمد بن علی با او برپا کردند.
برچسب ها: روزبه چشمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها