به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۳۷۱۶۵۳

کلکسیون اعجاب‌انگیز خودروهای جان‌سینا!

کلکسیون اعجاب‌انگیز خودروهای جان‌سینا!
گوناگون: جان سینا، کشتی گیر و بازیگر مطرح آمریکایی، صاحب یکی از جذاب ترین کلکسیون های خودرو در دنیاست. در میان اتومبیل های او، خودروهای عضلانی و اسپرت آمریکایی و محصولات شگفت‌انگیز اروپایی حضور پررنگی دارند.
اگر فکر می‌کنید جان سینا تمام وقتش را به بازیگری و کشتی می‌گذراند، سخت در اشتباه هستید؛ چرا که او یک کلکسیونر بزرگ خودرو است و حتی برخی اتومبیل‌های خود را نیز در یک کانال یوتیوب و یا شوی اینترنتی بررسی کرده و به معرض نمایش می‌گذارد.
درآمد هنگفت این بازیگر محبوب هالیوود باعث افزایش ارزش مالی او به ۸۰ میلیون دلار شده که سبک زندگی خاصی را برای او رقم زده است. او اکنون علاوه بر زندگی فوق لاکچری، مجموعه‌ای از کمیاب‌ترین خودروهای ساخته شده در تاریخ را نیز در اختیار دارد و به صورت گاه تا گاه خودروهای جدیدی را به کلکسیونش اضافه می‌کند.
کلکسیون اعجاب‌انگیز خودروهای جان‌سینا!
کلکسیون خودرو جان سینا بیش از هر چیز شامل اتومبیل‌های عضلانی و کلاسیک آمریکایی است؛ هر چند که مجموعه گسترده‌ای از خودروهای لاکچری اروپایی نیز در میان لیست خودروهای او قابل مشاهده هستند. به این ترتیب، در کنار نمونه‌های بسیار کمیابی از پونتیاک یا پلایماوث، می‌توان نمونه‌هایی سفارشی از رولز رویس یا موستانگ را نیز مشاهده کرد.
جان سینا را می‌توان یک کلکسیونر واقعی اتومبیل دانست که از خرج کردن هزینه‌های هنگفت برای تصاحب خودروهای با تاریخچه ارزشمند ابایی ندارد و هم به اتومبیل‌های کلاسیک و هم به ابرخودروها به شدت علاقمند است.
خودروهای عضلانی؛ مهم‌ترین بخش کلکسیون خودرو جان سینا
کلکسیون اعجاب‌انگیز خودروهای جان‌سینا!
علاقمندان به خودروهای عضلانی (Muscle Cars) معتقدند که دوران طلایی این سری اتومبیل‌ها دهه 1970 میلادی بوده؛ یعنی زمانی که هر فرد آمریکایی، فارغ از سن، جنسیت و دیگر موارد، در صدد خرید یکی از این خودروها بوده است.
جان سینا در اواخر این عصر طلایی خودروهای عضلانی متولد شده؛ با این وجود توانسته به مجموعه‌ای بزرگ از این دسته خودروها دسترسی داشته باشد و از تماشا یا رانندگی با آن‌ها لذت ببرد.
او واقعا شیفته خودروهای عضلانی‌ست و نگاهی به کلکسیون اتومبیل‌هایش کاملا گویای این مطلب خواهد بود. او به عنوان یکی از محبوب‌ترین کشتی گیران آمریکایی تاریخ ترسی از نشان دادن علاقه خود به خودروهای عضلانی ندارد و بر عکس از هر فرصتی برای اضافه کردن این خودروها به کلکسیونش استفاده می‌کند.
جان سینا در کلکسیون خودروی خود شانزده اتومبیل عضلانی دارد که تعداد آن‌ها با تعداد قهرمانی‌های او در مسابقات جهانی کشتی برابری می‌کند. خود او پیش از این اعلام کرده بود که او صرفا خودروها را نمی‌خرد؛ بلکه از خرید خودروها و پی بردن به تاریخچه‌شان لذت می‌برد.
خودروهایی عضلانی موجود در کلکسیون جان سینا به شرح زیر هستند:
1966 Dodge Hemi Charger
1969 AMC AMX
1969 COPO Chevrolet Camaro
1970 AMC Rebel Machine
1969 Dodge Daytona
1970 Buick GSX
1970 Mercury Cougar Eliminator
1970 Oldsmobile Cutlass Rallye 350
1970 Plymouth Superbird
1970 Pontiac GT Judge
1970 Chevy Nova
1971 Plymouth Road Runner
1971 AMC Hornet SC/360
2007 Dodge Charger SRT-8
2007 Ford Mustang Saleen Parnelli Jones Limited Edition
خودروهای اسپرت آمریکایی؛ مکمل جذاب اتومبیل‌های عضلانی جان سینا!
کلکسیون اعجاب‌انگیز خودروهای جان‌سینا!
علاوه بر مجموعه گسترده خودروهای عضلانی، جان سینا همچنین صاحب کلکسیونی فوق‌العاده از خودروهای اسپرت آمریکایی‌ست تا از این طریق علاقه خود را به این دسته خودروها هم نشان دهد.
در مجموعه اتومبیل‌های او می‌توان خودروهایی اسپرت مطرحی چون دوج وایپر 2006، شورلت کوروت ZR1 مدل سال 2009 و دو فورد GT که یکی متعلق به سال 2006 است و دیگری در سال 2017 عرضه شده را پیدا کرد. همچنین در کنار این اتومبیل‌ها، جان سینا صاحب یک خودروی لینکلن کانتیننتال مدل 1991 و کادیلاک کوپه دویل 1984 هم هست که در حقیقت نخستین خودروی او به شمار می‌رود.
کلکسیون اعجاب‌انگیز خودروهای جان‌سینا!
به جز این خودروهای اسپرت شگفت‌انگیز، کلکسیون خودروی این کشتی گیر و بازیگر مطرح آمریکایی دربرگیرنده تعدادی خودروی اسپرت سفارشی است که به همان اندازه جذاب هستند. یکی از این خودروهای سفارشی، نمونه‌ای از شورلت کوروت C7 R کانورتیبل است که موتوری 5.5 لیتری و V8 داشته و قادر به تولید 491 اسب بخار قدرت است. این خودرو که برای نمایش در شوی تلویزیون مطرح طراحی شده بود، چرخ‌هایی 24 اینچی داشته و از هشت اگزوز بسیار بزرگ در پشت بهره می‌برد که از آن‌ها آتش خارج می‌شوند!
جان سینا خودروهای اروپایی را هم فراموش نکرده است
کلکسیون اعجاب‌انگیز خودروهای جان‌سینا!
جان سینا از نخستین خودروی خود به وضوح نشان داده که طرفدار سرسخت اتومبیل‌های لاکچری است. با این وجود هرچقدر هم که عاشق خودروهای عضلانی آمریکایی باشید، نمی‌توانید منکر این شوید که لذت رانندگی با یک فراری یا لامبورگینی توسط هیچ خودروی دیگری قابل تجربه کردن نیست!
به این ترتیب، کلکسیون جان سینا مجموعه گسترده‌ای از خودروهای دست‌چین شده اروپایی را نیز دربر می‌گیرد.
تعدادی از خودروهای ایتالیایی برگزیده کلکسیون اتومبیل‌های جان سینا عبارتند از:
2004 Ferrari 360 Spider
2007 Ferrari F430 Spider
2008 Ferrari 612 Scaglietti OTO
2006 Lamborghini Murcielago Coupe
2009 Lamborghini Gallardo
2013 Maserati Gran Turismo CMC Stradale
در این میان برخی محصولات آلمانی شگفت‌انگیز نظیر 2012 Mercedes-Benz SLS AMG و 2008 Mercedes-SLR McLaren نیز در کلکسیون این کشتی گیر و بازیگر قابل رویت هستند.
البته خودروهای انگلیسی هم حضور پررنگی در کلکسیون جان سینا دارند. به طور خاص استون مارتین Vanquish Sمدل سال 2005 در کنار نمونه‌ای سفارشی از رولز رویس فانتوم، رولز رویس فانتوم Drophead Coupe به همراه یک خودروی رنج روور مدل Autobiography Ultimate Edition از مهم‌ترین انگلیسی‌های حاضر در کلکسیون خودروهای سینا هستند.
خاص‌ترین خودرو های کلکسیون جان سینا کدام اتومبیل‌ها هستند؟
کلکسیون اعجاب‌انگیز خودروهای جان‌سینا!
در حالی که کلکسیون اتومبیل‌های کشتی گیر سرشناس آمریکایی پر از خودروهای جذاب است؛ اما برخی از آن‌ها برای او اهمیت بسیار بیشتری دارند. به طور خاص، محبوب‌ترین و خاص‌ترین خودروی جان سینا به اعتقاد خود او یک جیپ رنگلر مدل ۱۹۸۹ است. جان سینا در خصوص این خودروی کلاسیک خود اظهار نظر زیر را مطرح کرده است:
در میان تمامی خودروهایی که تا به امروز خریده‌ام، این محصول برایم هیجان‌انگیزترین خودرو بوده است. این جیپ رنگلر، خودرویی‌ست که تحت هیچ شرایطی آن را به فروش نخواهم رساند. این خودرو نخستین اتومبیلی است که پس از کسب درآمد از WWE برای خودم خریدم.
علاوه بر این، جان سینا همچنین صاحب یک خودروی Rolls-Royce Phantom Drop Head Coupe مدل سال 2009 است که آن را گرانقیمت‌ترین کانورتیبل زمان خود می‌نامد. او همچنین یک خودروی Morgan Aero و یک MGC GT مدل 1969 را هم در سال‌های اخیر به کلکسیون خودروهای خود اضافه کرده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها