به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۳۷۱۶۹۱
پیرس مورگان:

رونالدو از تبعات مصاحبه جنجالی خود باخبر بود

رونالدو از تبعات مصاحبه جنجالی خود باخبر بود
گروه ورزشی: چند هفته پیش بود که کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای جنجالی به مدیران و کادر فنی منچستریونایتد حمله کرده و آنها را به بی احترامی به خودش متهم کرد. تبعات این اتفاق شدید بود که منچستریونایتد در واکنش به مصاحبه رونالدو با پیرس مورگان، قرارداد این بازیکن را بدون پرداخت غرامت و با توافقی دو طرفه فسخ کرد. حالا پیرس مورگان مدعی شد رونالدو با علم به تبعات احتمالی این ماجرا دست به این افشاگری جنجالی زده است.

پیرس مورگان گفت: "آیا رونالدو می‌دانست این مصاحبه جنجالی باعث می‌شود او منچستریونایتد را ترک کند؟ صادقانه بگویم که بله، فکر می‌کنم او این را می‌دانست. کریستیانو بسیار باهوش است و او می‌داند که دارد چه می‌کند. چندی پیش وقتی رونالدو با من تماس گرفت، به من گفت می‌خواهم مصاحبه کنم و همه چیز را بگویم. من گفتم می دانی که اگر تمامی این حرف ها را بزنی باید یونایتد را ترک کنی و او پاسخ داد، می دانم.
البته رونالدو هنگام انجام مصاحبه در مورد جدایی از منچستریونایتد به جمع بندی نهایی نرسیده و دلیل کارش این بود. اما کریستیانو احساس کرد که از سوی اریک تن هاخ و البته مالکان باشگاه مورد احترام قرار نگرفته و هرگز با ارکان اصلی باشگاه ملاقات نکرده است. آنها حتی وقتی رونالدو گفت دخترش بیمار است نیز حرفش باور نکردند. بنابراین وقتی همه چیز را کنار هم می گذارید، متوجه می شوید او مورد احترام قرار نگرفته است. این اتفاق در حالی رخ داده که من فکر می کنم رونالدو بهترین بازیکن تمام ادوار فوتبال است."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها