کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادعای اکیپ

فرانسوی‌ها از پشت به بنزما خنجر زدند!

5 آذر 1401 ساعت 18:46


گروه ورزشی: مصدومیت کریم بنزما در آستانه شروع جام جهانی، یکی از تلخ‌ترین خبرهایی بود که کل فوتبال دنیا را تحت تاثیر قرار داد. ملی‌پوش فرانسوی رئال مادرید که یک ماه پیش برای اولین بار توپ طلا را به دست آورد، امید زیادی داشت تا همراه با تیم ملی کشورش جام جهانی را هم فتح کند ولی در این دوره هم نتوانست عضوی از تیم باشد و این بار  به دلیل مصدومیت، فرصت حضور در تیم ملی را از دست داد.

 دیدیه دشان، بعد از این اتفاق اعلام کرد که بازیکن جدیدی جایگزین بنزما نمی کند و تیمش با 25 بازیکن در جام جهانی حاضر خواهد شد. فرانسه با پیروزی 4-1 مقابل استرالیا، جام جهانی را شروع کرد. استرالیایی ها ابتدا پیش افتادند اما فرانسوی ها خیلی زود کنترل بازی را در دست گرفتند و در پایان به طور قاطعانه ای برد را جشن گرفتند. فرانسه امروز از ساعت 19.30 دومین بازی را مقابل دانمارک انجام می دهد ولی نشریه اکیپ قبل از این بازی خبر تکان دهنده ای را در ارتباط با بنزما فاش کرد.

روزنامه معروف فرانسوی نوشته است که تقریبا تمام هم تیمی های بنزما با جدایی او از تیم ملی خیال‌شان راحت شد و این به خصوص در مورد مثلث هجومی تیم(دمبله، ژیرو، امباپه) صدق می کند. ظاهرا تنها کسی که هنوز حامی مهاجم رئال مادرید باقی مانده، دوست خوب او مارکوس تورام است. این در در حالی است که بقیه اعضای تیم به او پشت کرده اند. همین روزنامه عنوان می کند که اولین شب آرام در اردوی فرانسه، شب بدون بنزما بود!
مهاجم رئال در سال 2021 و پس از 7 سال غیبت به دلیل رسوایی ها و اتهاماتی مبنی بر اخاذی از هم تیمی اش متیو والبوئنا به تیم ملی برگشت. او سپس به مهره کلیدی فرانسه در یورو 2020 و لیگ ملت‌ها تبدیل شد.


کد مطلب: 371692

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/371692/فرانسوی-ها-پشت-بنزما-خنجر-زدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir