کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایمپلنت کره‌ای یا آلمانی؟ کدام بهتر است؟

6 آذر 1401 ساعت 13:31

گروه کسب و کار : همین مزایای محبوبیت این درمان را افزایش داده است و افراد زیادی قصد استفاده از این درمان را دارند. به همین دلیل برند های متفاوتی در سرتاسر دنیا مشغول ساخت ایمپلنت های دندانی هستند ما نیز در این مقاله به مقایسه ایمپلنت کره ای یا آلمانی خواهیم پرداخت.


ایمپلنت دندان به عنوان بهترین درمان برای بی دندانی شناخته می شود زیرا نسبت به دیگر درمان ها مزایای بیشتری دارد. همین مزایای محبوبیت این درمان را افزایش داده است و افراد زیادی قصد استفاده از این درمان را دارند. به همین دلیل برند های متفاوتی در سرتاسر دنیا مشغول ساخت ایمپلنت های دندانی هستند ما نیز در این مقاله به مقایسه ایمپلنت کره ای یا آلمانی خواهیم پرداخت.

ایمپلنت کره ای یا آلمانی
همانطور که در بالا گفته شد به علت محبوبیت ایمپلنت دندان برند های متفاوتی مشغول به ساخت ایمپلنت های دندانی شده اند. همین مورد نیز باعث می شود تا بیماران در انتخاب برند و کشور سازنده ایمپلنت خود سر در گم شوند.
دو کشور کره و آلمان در صنعت ایمپلنت سازی بسیار موفق می باشند و محصولات این کشور ها در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل ما این دو کشور را در این مقاله به صورت کلی مقایسه می کنیم تا شما بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید. اما قبل از آن بهتر است به صورت جداگانه با آنها اشنا شویم.
ایمپلنت های کره ای
کشور کره همانطور که گفته شد دارای صنعت ایمپلنت سازی می باشد و در آن برند های متفاوتی مشغول به فعالیت هستند. می توان گفت برند های کره ای نسبت به ایمپلنت های سوئیسی و آمریکایی تازه کار تر می باشند.
ایمپلنت کره ای

قیمت ایمپلنت های کره ای
همانطور که در بالا گفته ایم کشور کره دارای برند های متفاوتی است به همین دلیل تعیین کردن یک قیمت واحد برای تمام برند های کره ای ممکن نیست. اما می توان گفت قیمت ایمپلنت کره ای نسبت به سایر کشور های سازنده ایمپلنت بسیار مناسب است.

عمر ایمپلنت کره ای
در کل عمر این درمان به موارد متفاوتی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آنها کیفیت است. هر چقدر کیفیت برند انتخابی شما بالاتر باشد به طبع نیز عمر درمان شما بالاتر خواهد رفت. پس اگر از ایمپلنت های با کیفیت کره ای استفاده کنید طول عمر ایمپلنت کره ای بالایی را نیز دریافت خواهید کرد.
ایمپلنت های آلمانی
کشور آلمان دارای یکی از پیشرفته ترین صنعت های دنیا است. به همین دلیل نیز برند های متفاوتی فعالیت خود را در آلمان آغاز کرده اند. در حالت کلی می توان گفت برند های آلمانی دارای کیفیت مناسبی هستند.
ایمپلنت آلمانی

قیمت ایمپلنت های آلمانی
همانند بالا ایمپلنت های آلمانی نیز دارای برند های متفاوتی است به همین دلیل نمی توان قیمت واحد برای آن در نظر گرفت ولی در حالت کلی قیمت ایمپلنت های آلمانی معتدل می باشد. این تعادل در قیمت را می توان یک ویژگی در نظر گرفت.

عمر ایمپلنت های آلمانی
طول عمر را می توان به فاکتور های متفاوتی مربوط دانست که کیفیت برند مورد استفاده یکی از این فاکتور ها می باشد. همانطور که در بالا گفته شد به صورت معمول ایمپلنت های آلمانی دارای کیفیت مناسبی هستند به همین علت می توان نتیجه گرفته که طول عمر ایمپلنت های آلمانی نیز بالا است.

مقایسه ایمپلنت کره ای و آلمانی
در بالا به صورت خلاصه اطلاعاتی از این دو کشور ایمپلنت سازی را در اختیار شما قراردادیم. حال در این قسمت قصد داریم این دو کشور را در حوزه های متفاوتی مورد بررسی قرار دهیم تا شما تفاوت های این دو کشور را در صنعت ایمپلنت سازی بهتر متوجه شوید.
این مقایسه ها به صورت کلی انجام می شود و بهتر است که بدانید در برخی از برند ها ممکن است این مقایسه ها اشتباه باشد ولی در حالت کلی این مقایسه ها صحیح می باشد.
البته توجه داشته باشید همانطور که در بالا نیز گفته شد برند های متفاوتی در این دو کشور مشغول به فعالیت می باشند که همه آنها دارای کیفیت یکسانی نمی باشند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد استفاده از ایمپلنت دندان را دارید برای انتخاب برند ایمپلنت خود از پزشک متخصص مشورت دریافت نمائید.
زیرا با انتخاب یک برند بی کیفیت، درمان شما تحت تاثیر این انتخاب قرار گرفته است و احتمال با شکست مواجه خواهد شد. حتی در برخی موارد این انتخاب می تواند به سلامتی شما نیز آسیب وارد نماید پس بهتر است پزشکی متخصص در این مورد مشورت دریافت نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ایمپلنت های سوئیسی می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید. 

ایمپلنت سوئیسی
مقایسه قیمت ایمپلنت های کره ای و آلمانی

همانطور که می دانید بیماران بسیاری دارای بی دندانی هستند و به علت مزایای این درمان قصد استفاده از آن را دارند اما باید گفت شرایط مالی این افراد  یکسان نیست. به همین دلیل قیمت ایمپلنت دندان از  اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در مقایسه قیمت ایمپلنت های کره ای و آلمانی می توان گفت ایمپلنت های کره ای قیمت کمتری دارند که یکی از ویژگی های مهم آن به حساب می آید. البته این موضوع به معنی عدم کیفیت ایمپلنت های کره ای نیست.
مقایسه کیفیت ایمپلنت های کره ای و آلمانی
کیفیت یکی از فاکتور های مهم در این درمان می باشد که می تواند بر تمام روند درمان تاثیر مستقیم بگذارد. به همین دلیل اهمیت آن بسیار زیاد است. در حالت کلی می توان گفت کیفیت ایمپلنت های آلمانی بالاتر از ایمپلنت های کره ای می باشد.

مقایسه محبوبیت ایمپلنت های کره ای و آلمانی
شاید جالب باشد که بدانید محبوبیت هر برند می تواند بر میزان موجودی آن در بازار تاثیر بگذارد. پس می توان نتیجه گرفته هرچه محبوبیت یک برند بالاتر باشد قطعات مورد نیاز آن نیز در بازار بیشتر وجود دارد و این مورد باعث آرامش بیشتر پزشکان و بیماران می شود.
همانطور که می دانید به علت شرایط اقتصادی ایران قیمت ایمپلنت بسیار مهم است. به همین دلیل ایمپلنت های کره ای در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند که این مورد نیز از مزایای ایمپلنت های کره ای محسوب می شود.


کد مطلب: 371825

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/371825/ایمپلنت-کره-ای-یا-آلمانی-کدام-بهتر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir