کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

او حالا یک جام کم دارد و بس...

مسی به دو رکورد تاریخی مارادونا رسید

6 آذر 1401 ساعت 16:15


گروه ورزشی: لیونل مسی در پنجمین جام جهانی دوران بازی خود به دنبال فتح این جام است تا به هر آن چه دیه‌گو مارادونای بزرگ به آن دست یافت برسد؛ شماره 10 فعلی آرژانتین در طول دوران پرافتخار حرفه‌ای خود رکوردهای متعددی از دون دیه‌گو را شکسته است. او در جریان پیروزی مقابل مکزیک نیز توانست به دو رکورد مهم فوق‌ستاره فقید البی‌سلسته برسد.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین تا این جای کار نقش خود را به عنوان ستاره شماره یک تیم به خوبی در قطر ایفا کرده است. مسی در جریان شکست 2-1 مقابل عربستان، تک گل تیمش را زد. او مقابل مکزیک نیز زننده یکی از دو گل کشورش بود تا با دو گل در دو بازی، آمادگی بالای خود را به هواداران آرژانتین نوید بدهد. لئو با حضور و گلزنی مقابل مکزیک، از این دو لحاظ نیز با مارادونا برابر شد.

دیه‌گو مارادونا که تقریبا یک‌تنه تیم ملی آرژانتین را قهرمان جام جهانی 1986 کرد، در مجموع 21 بازی در ادوار جام جهانی انجام داد و 8 گل نیز به ثمر رساند. مسی بامداد امروز در حالی پیروزی و ایجاد شانس صعود برای تیمش را جشن گرفته که تعداد حضور و گل‌های خود در جام جهانی را به اعداد فوق رساند.
او حالا در آستانه سبقت از دیه‌گو در این دو مورد است. قطعا اما چیزی که مسی را در جام جهانی قطر از ته دل می‌تواند خوشحال کند، بالا بردن جام خواهد بود. مسی و هم‌تیمی‌هایش برای رسیدن به این رویای بزرگ ابتدا باید از دور گروهی بالا بروند که با توجه به شرایط فعلی گروه سوم کار بسیار سختی است. آنها البته مقابل مکزیک نشان دادند که مصمم به انجام این کار هستند و باید دید برابر لهستان چه نتیجه‌ای رقم خواهند زد.

مسی در پایان بازی با مکزیک به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.


کد مطلب: 371870

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/371870/مسی-دو-رکورد-تاریخی-مارادونا-رسید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir