کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ابراز تاسف آلبا از تساوی برابر آلمان

7 آذر 1401 ساعت 9:45


گوه ورزشی:مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا از تساوی برابر آلمان در جام جهانی راضی نیست.به گزارش ایسنا، جدال حساس آلمان و اسپانیا در هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برنده نداشت و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 

یوردی آلبا، مدافع اسپانیا که پایه گذار تک گل تیمش بود از این تساوی راضی نیست.او بعد از بازی گفت:بازی پایاپای بود. در نیمه اول فرصت گلزنی داشتیم اما در نهایت در نیمه دوم به گل رسیدیم. پاسی که به موراتا دادم به گل تبدیل شد اما متاسفانه آلمان گل تساوی را زد. گل تساوی به شکل تاسف آور و بدی به ثمر رسید.

این بازیکن باتجربه ادامه داد: هنوز چیزی قطعی نشده است و باید به تلاش خود ادامه داد. دیدار برابر ژاپن باقی مانده است و باید در آن به پیروزی دست پیدا کرد. سبک بازی ما تغییر نکرده است و همچنان حفظ توپ اولویت اصلی ما است. آلمان تیم بسیار خوبی است و ما عملکرد خوبی در این بازی داشتیم. البته می‌توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. همه چیز دست خود ماست و در بازی پایانی هم تنها به پیروزی فکر می کنیم.

آلبا در پایان گفت: ما به خود اعتماد داریم و به نظرم تا اینجا خوب بوده‌ایم. در بازی برابر ژاپن هم تنها به پیروزی فکر می کنیم تا به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شویم.در این گروه اسپانیا با ۴ امتیاز در صدر قرار دارد این درحالی است که ژاپن و کاستاریکا ۳ امتیازی هستند و آلمان هم با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی است.


کد مطلب: 371966

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/371966/ابراز-تاسف-آلبا-تساوی-برابر-آلمان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir