به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۷۲۰۵۰

نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین _ قزوین تکنیک

گروه کسب و کار: یکی از وسایل برقی پر استفاده در خانه‌های شما ماشین لباسشویی‌تان است. با توجه به اینکه ماشین‌های لباسشویی همیشه متقاضی داشته و فروش آن‌ها فصل یا زمان خاصی ندارد، بسیاری از برندها به تولید این دستگاه می‌پردازند.
نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین _ قزوین تکنیک
یکی از این برندهای پرفروش و پرطرفدار بکو است. بکو با کیفیت عالی خود مشتریان زیادی را جلب کرده و البته می‌توان گفت خدمات عالی پس از فروش نیز در این محبوبیت بی تأثیر نیست. در اغلب شهرها نمایندگی‌های بکو فعال بوده و شما از بابت تعمیرات احتمالی خیالتان راحت خواهد بود. قزوین نیز از جمله این شهرهاست. نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین در تمام سال فعالیت داشته و آمادۀ ارائۀ هرگونه خدمات برای تعمیر لباسشویی بکو در قزوین می‌باشد.
در مدل‌های جدیدتر ماشین‌های لباسشویی شما شاهد قابلیت نمایش کد خطا هستید. در واقع این کدهای خطا بیان می‌کنند که در بخشی از روند کارکرد دستگاه شما مشکلی پیش آمده و باید بررسی شود. اگر موضوع را جدی نگیرید ممکن است خسارت‌های بیشتری را در آینده متحمل شوید. با دیدن کد خطا و کمی تحقیق می‌توانید بفهمید کدام بخش مشکل دارد. اما برای تعمیر لباسشویی بکو در قزوین در هیچ شرایطی بدون داشتن تخصص خودتان دست به کار نشوید. بهتر است از نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین کمک بگیرید.

اگر با کد خطا E1 مواجه شدید
نشان داده شدن این کد خطا به معنای وجود مشکلی در ترمیستور دستگاه شما است. برخی اوقات سیم‌کشی‌های مربوط به ترمیستور به مشکل می‌خورند. در چنین شرایطی لازم است برای تعمیر لباسشویی بکو در قزوین حتماً با کارشناسان ما در ارتباط باشید. باید در ابتدا ترمیستور چک شده و تمام سیم‌کشی‌های مربوط به آن بررسی گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین در تماس باشید.

رفع کد خطا E2 به کمک نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین
اگر زمانی هیتر ماشین لباسشویی‌تان به هر دلیلی دچار مشکل شود شما کد خطا E2 را روی صفحه نمایش ملاحظه خواهید کرد. در چنین مواقعی به احتمال بیشتر مشکل مربوط به نقصی در سیم‌کشی‌های مربوط به هیتر خواهد بود. اگر خودتان کمی وارد هستید شاید بتوانید ایراد به وجود آمده در سیم‌کشی را پیدا کنید. اما اگر از کار با برق اطلاعی ندارید حتماً با متخصصین این کار در نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین تماس داشته باشید.

اگر کد خطا E4 را در ماشین لباسشویی بکو دیدید
نشان داده شدن این کد خطا می‌تواند مربوط به مشکلات مختلفی در ماشین لباسشویی باید که باید هریک جداگانه توسط یک فرد ماهر بررسی و عیب‌یابی شوند. برای تعمیر لباسشویی بکو در قزوین فقط از مراکز معتبر کمک بگیرید. در کل می‌توان گفت کد خطا E4 مربوط به زمانی است که دستگاه شما نمی‌تواند به درستی عمل آبگیری را انجام دهد. در اغلب موارد خودتان می‌توانید این مشکل را حل کنید. مثلاً شاید شلنگ آب در رفته یا دچار گرفتگی شده باشد. اما در برخی موارد شرایط کمی پیچیده‌تر بوده و مشکل می‌تواند به نوعی مربوط به سیم‌کشی‌های دستگاه یا دریچۀ آب آن باشد. برای بررسی دقیق‌تر موضوع می‌توانید با نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین تماس گرفته و مشورت داشته باشید.



حل مشکل نمایش کد خطا E5 به کمک نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین
کد خطا E5 در واقع زمانی روشن می‌شود که ماشین لباسشویی شما در انجام عملیات تخلیۀ آب به مشکل برخورده باشد. در این وضعیت مشکل می‌تواند مربوط به چیزهای ساده‌ای مانند مسدود شدن فیلتر پمپ یا گرفتگی در شلنگ تخلیه باشد که خودتان به سادگی می‌توانید آن را حل کنید. اما برخی اوقات نیاز به بررسی‌های دقیق‌تری وجود دارد که در این شرایط بهتر است از نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین کمک بگیرید. در صورت تخلیه نشدن کامل آب باید شلنگ تخلیه و پمپ آن به خوبی بررسی شده و در نهایت با حل نشدن مشکل به سراغ برد الکترونیکی دستگاه رفت.

اگر با کد خطا E6 مواجه شده‌اید باید چه کار کنید
در واقع این کد خطا اشاره به مشکلی در دینام ماشین لباسشویی شما دارد. زمانی که دینام درست کار نکند شما تکان‌های شدید و پرش‌های ماشین لباسشویی را در زمان شستن لباس‌ها متوجه خواهید شد. در چنین شرایطی بهتر است کار تعمیر لباسشویی بکو در قزوین را به افراد متخصص و باتجربه بسپارید. برای خرابی دینام اغلب موتور ماشین لباسشویی خوب بررسی شده و اگر خازن یا تاخو داشته باشد آن را عوض خواهند کرد. برای دریافت خدمات تعمیرات از نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین با ما در تماس باشید.

حل مشکل مربوط به نمایش کد خطا E7 توسط نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین
اگر سنسور سطح ماشین لباسشویی شما مشکل داشته باشد کد خطا E7 روی صفحه نمایش روشن خواهد شد. این یعنی هر زمان می‌خواهید ماشین لباسشویی خود را روشن کنید دستگاه آب را تخلیه می‌کند. بهتر است برای بررسی دقیق علت روشن شدن کد خطا از کارشناسان نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین کمک گفته و کار تعمیر لباسشویی بکو در قزوین را به افرادی که تخصص ندارند ندهید.



علت روشن شدن کد خطا E9 در ماشین لباسشویی بکو
روشن شدن کد خطا E9 یعنی قفل درب ماشین لباسشویی شما خوب کار نکرده و درب درست بسته نمی‌شود. در چنین شرایطی ممکن است خرابی قفل به خاطر چیزهای ساده‌ای باشد که خودتان می‌توانید بررسی و رفع کنید. اما گاهی مشکل بزرگ‌تری به وجود آمده و نیاز است موضوع را به نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین ارجاع دهید. باید درب دستگاه توسط متخصصین بررسی شده و در صورت نیاز برخی از قطعات آن تعویض گردد.

اگر با کد خطا E17 در ماشین لباسشویی بکو برخورد داشتید
ماشین لباسشویی با روشن کردن کد خطا E17 در واقع می‌خواهد به شما بگوید میزان کف در دستگاه خیلی زیاد شده است. در اغلب موارد تنها کافی است شما این کف‌ها را تمیز کرده و با انجام برنامه‌های شستشو مشکل را رفع کنید. یعنی مشکل خیلی جدی نخواهد بود. اما گاهی این اتفاق برای پایین بودن کیفیت مادۀ شوینده‌ای است که استفاده می‌کنید. بهتر است شویندۀ خود را عوض کرده و ببینید کد خطا از بین می‌رود یا نه. شاید هم در هر بار شستشوی لباس‌ها مقدار پودر مورد استفادۀ شما بیشتر از حد لازم است. باید به میزان پودری که در دستگاه می‌ریزید توجه داشته باشید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها