به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۳۷۲۰۷۸

گریلیش: مسی باورنکردنی و برزیل مدعی قهرمانی است

گریلیش: مسی باورنکردنی و برزیل مدعی قهرمانی است
گروه ورزشی: تیم ملی انگلیس به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی قدم به جام جهانی 2022 قطر گذاشت اما تساوی این تیم برابر تیم ملی آمریکا باعث شد که انتقادهای بسیاری از عملکرد آنها مطرح شود. 
این در حالی است که از بین 24 تیمی که تا به حال دو بازی مرحله گروهی را انجام داده‌اند، تنها فرانسه است که موفق شده هر شش امتیاز ممکن را به دست آورد اما انتقاد از سایر تیم‌ها به اندازه انگلیس که در بازی اول توانست ایران را با شش گل شکست دهد نیست.
گریلیش در گفتگو با تاک اسپورت اظهار داشت:« صادقانه باید بگویم که من تمامی دیدارها را تماشا می‌کنم. نمایشگرهایی در سراسر هتل هست که می‌توانیم جلوی آنها بنشینیم و این که تمام طول روز فوتبال نگاه کنیم واقعا لذتبخش است.»

او با اشاره به گل مسی برابر مکزیک گفت:« من شاهد گلزنی مسی مقابل مکزیک بودم. او واقعا باورنکردنی است. او در نیمه دوم این بازی نشان داد که واقعا چه ارزشی در زمین دارد. این کاری است که کیلیان امباپه هم در زمین انجام داد.»
این ستاره تیم ملی انگلیس در پاسخ به سوالی درباره مدعی اصلی قهرمانی اضافه کرد:« من فکر می‌کنم تیم‌های درخشان بسیاری در این جام حضور دارند. بعضی تیم‌ها فقط یک بازیکن دارند که غیرقابل توقف است اما فکر می‌کنم برزیل یکی از تاثیرگذارترین تیم‌هایی است که من تا به حال دیده‌ام. آنها استعدادهای بسیاری خصوصا در خط حمله دارند. اگر از من بپرسید بزرگترین خطر چه تیمی است، می‌گویم برزیل.»
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها